Jente92 Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Leste at du ikke er noen spådame, men at du går litt etter intuisjon og slikt.. Skal ta det med en liten klype salt selvfølgelig, om du sier noe Lurte bare på om du ser noen graviditet på meg og min kjære i fremtiden, evt når det blir? Og hvilket kjønn det blir? Og om vi kommer til å holde sammen..? Flere barn? Håper ikke det er til bry at jeg spør.. Bare om du gidder liksom;) Jeg er født 22.08.1992 Han er født 02.04.1992. Takk på forhånd. KLem
monca*84*j12 Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 jeg kan jo gøre et forrsøk=) Jeg trur nok at kjangsene for at du blir gravid fortere enn ønsket er til stede om ikke dere er forsiktig... Vis dere er forsiktige føler jeg at august september 2010 er bra månder.. Og at den første som kommer er en gutt.. Jeg trur du vil få 3barn alt i alt.... Dere må nok jobbe litt for forholdet, men det må vi jo alle... Men at dere kanskje må jobbe litt ekstra fordi dere er så unge er ikke en usansynlighet.. Men det er ikke umulig at dere holder sammen... Lykke til ps. jeg trur nok at det er du som kommer til og bli klar først og må vente litt på han!
Jente92 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2008 Takk for svar!! ) Du har nok rett i at det er jeg som må vente på han ja.. Er klar nå jeg, men han sier nei nei, ikke enda.. Men mener du at jeg blir gravid i August/September 2010? Er faktisk en tid vi har snakket om selv Og ja.. Vi har jobbet veldig med forholdet vårt.. Og vi må nok jobbe mer fremover, men alt i alt har vi det bra sammen!! En som kalte seg anonym her inne sa at den første kom til å bli jente og at det ble 4 barn totalt på meg.. Så nå får vi se hvem av dere to som får rett da..! ;o) hehe.. Tusen takk for svar !! )
monca*84*j12 Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 ja august /september 2010.... hos oss var det også jeg som var klar først.. ganske irriterende... men men... sånn er det.... snodig det der med kjønn... Først skrev jeg nemlig jente, så tok jeg det bort og sa gutt.. så kan jo godt tenkes at du får jenta først, men jeg er ganske sikker på at du får begge kjønn! bare hyggelig...
Jente92 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2008 Han er vel egentlig klar han også.. Han sier at hvis jeg hadde blitt gravid nå, ved et "uhell" så hadde han blitt kjempeglad for at vi skulle ha fått et barn sammen.. Men det er liksom "alt det andre" han er bekymret for.. Som hvordan familien hans ville tatt det, og dette med penger, leilighet osv.. Han sier selv at foreldrene hans ikke hadde tatt det så veldig bra. Men det er mitt og hans valg om når vi skal få barn! ) Men vi har vel egentlig bestemt oss for å vente til 2010.. Kjekt med begge kjønn da! ;o) Blir glad uansett hva vi får. Du ser vel ikke noe om hvordan svangerskapet blir? Om jeg går over tiden? Vet at mange førstegangsfødende går over tiden.. Ser du er i 9pp.. Håper det klaffer for dere snart! ) Sender gode tanker til deg og din kjære..! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå