Gå til innhold

sviger søster

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det ingen som sier noe om svigersøster eller svigerbror. Jeg føler at jeg og min svigersøster har veldig dårlig kjemi. føler at hun ser ned på meg fordi hun har en høyere utdanning, hus og bil noe som meg og broren ikke har.. vi er hos forldrene deres til jul men jeg føler meg gansker utenfor, prøver av og til og snakker til henne men for nesten aldri svar. prøver og spøker men gud vi har jo ikke samme humøret. Nå sitter jeg alene inn på soverrommet og surfer på nettet, mens de andre er i stuen og spiller spill og drikk vin. Er det flere som føler seg slik? har en kjempe greie kjæreste men søsteren føler jeg at hun ikke liker meg og ser veldig mye ned på meg. Noen som kan hjelper meg med noe råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å overse henne,snakk med alle de andre der,ikke se på henne engang,lat som hun er luft.ikke la deg pille på nesen av en sånn drittkjerring som ikke aner hvordan hun skal oppføre seg mot andre mennesker.hun eier jo ikke sosiale antenner.snakk med kjæresten din om problemet,kanskje han kan ta det opp med søstren sin.lykke til

Skrevet

SNAKK med henne om det.. Sett dere ned og KOMMUNISER! Si hva du føler og tenker!

Skrevet

takk for de svarene jeg har fått av dere, men jeg tror det er sikkert best og overser henne, vi er jo ikke med hverandre i hver dager, ser henne kanskje en gang hver 3månder eller noe sånn.

Skrevet

Har du snakket med henne??

Følelser vi har er mange ganger langt fra riktige, og du vet ikke hva ho mener før du snakker med henne..

Men hvis du velger å overse ho uten å snakke med ho, ja da har du tydeligvis bestemt deg før du skrev dette innlegget.. Så hvorfor be om råd?

Du vil jo tydeligvis ikke få et bedre forhold til denne svigerinnen...

Skrevet

Husk at høyt utdannete mennesker også kan bli veldig usikre i sosiale sammenhenger. Kan jo tenkes hun virker overlegen fordi hun egentlig er veldig usikker på seg selv. Kanskje synes hun at du er penere enn henne, eller morsommere?

• 1 måned senere...
Skrevet

Ta med deg vinglasset og sett deg på nettet og KOS deg, hvis du klarer det.

Skrevet

Kanskje hun ikke forstår hva du sier? Det språket du skriver er ikke norsk, så om du snakker på samme måten kan det nok være vanskelig å forstå.....

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde det sånn med søsteren til min eks.... Hun var nedlatende og ufin mot meg, men aldri direkte, ikke før en gang hun hadde fått i seg en flaske vin, da skjelte hun meg ut etter noter. Har ikke snakke med henne siden, og forholdet tok slutt 3 mnd etter utskjellingen.

Er SÅ glad jeg er kvitt den familien der, og overlykkelig for at jeg og eksen aldri fikk barn sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...