Gå til innhold

15 timer med rier, og bare 2 jævla cm.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

var inne på føden til sjekk nå nettopp. siden riene var såpass tette. men bare 2 cm åpning ennå jeg har hatt rier med +/- 5 min mellom siden klokken 0800 i dag.

FRUSTRASJON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da får man håpe at det tar seg opp slik at det blir baby i morgen da.

Kjenner at tålmodigheten min blir alvorlig testet her nå ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Huff, føler med deg! Sånn hadde jeg det sist også, men slapp å reise hjem pga lang vei... fikk noe å "sove" på, så natta ikke skulle bli så lang, Du får prøve å ikke miste motet, babyen kommer nok snart!! :-)

Skrevet

ARGH da :S å jeg som krysset alt jeg kunne for deg..

nå må det lille krapylet ditt se å komme..

Skrevet

Når jeg var i uke 37 hadde jeg 2 døgn med rier...Aldri mer enn 8 min mellomrom...Var helt nede i 3 min mellomrom...

Dro på sykehuset etter 24 timer med rier...Tok CTG som viste sterke rier men uten effekt...

1-2 cm åpning...

holdt på i 24 timer til etter dette...

Når det stoppet lå jeg å gråt i flere timer...Ringte jordmor å sa at jeg ikke greide mer...

Hun bare flirte av meg å sa dette var jo ingenting...

MEN...

Etter dette var hodet helt festet å fødselen min var over på under 7 timer(etter riene begyndte effektivt).

Rier å kynnere nå gir en lettere fødsel siden de første 3 cm arbeider nå.

Skrevet

Da er du ihvertfall i gang da!

Jeg er vel lengre på overtid enn deg, og her er ikke en eneste antydning til noe som kan ligne på en rie...

Får håpe du er ferdig snart, lykke til! :)

Skrevet

Skjønner godt at du er frustrert! Trodde virkelig det var noe på gang med deg igår. Håper du har fått sovet godt i natt og at det tar seg opp idag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...