fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Hei alle sammen...tok testen i dag, da mensen uteble. Positiv...utrolig egentlig, da vi prøvde å være forsiktige denne måneden. Har nemlig 2 barn fra før som er født i september. Gikk ikke det gitt. Nå blir det 3 barn født samme mnd. Hvis alt går bra...håper virkelig det. Kjekt å være tilbake igjen på disse sidene, har vært flittig bruker i begge de forrige svangerskapene. Ser fram til mange hyggelige pc stunder med dere...ha en fin kveld.
<3tregutter<3 Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Gratulerer!!! Ble litt nysgjerrig på deg, for vi skal også ha nr 3! Hvor gamle er dine andre to? Jeg har en gutt som snart blir 6 (jan) og en som blir 3 i juli. Er like spent og glad som de to andre gangene! Vet at vi ikke skal ha mer enn tre, så skal virkelig nyte hvert sekund!!! Har hatt to veldig fine svangerskap før, så ser fram til fine måneder med voksende mage!! Hadde vært fint med ei tulle denne gangen, men det er jo egentlig ikke så viktig! Har termin 1 sept etter utregning på disse sidene, men 29 aug etter boka jeg har. Så får vel vente til ul med endelig termin. Du da? Fint med tre septemberbarn vel??
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 Hei! Ja synes også det er like spennende nå..skal også nyte det da det er mitt siste svangerskap også. Er nok med 3..)) Har en gutt på 5 og ei jente på 2 så akkurat 3 år mellom hver. Har termin 7 sept i følge terminkalkulatoren, men ikke sikkert det stemmer helt. De to jeg har er født 13 og 4 sept, så da blir det tett med bursdager:)))) Men det går sikkert bra. Merker at jeg er mer spent på om det går bra denne gangen. Krysser fingrene for det. Hadde to fine svangerskap med de andre, men var tidlig sykmeldt pga kynnere. Så jeg håper det ikke setter i gang for tidlig denne gangen. Men er forberedt på det. Er spent på hvordan det går med kombinasjonen 2barnsmor og gravid. Får ikke alltid slappet av når man vil nei....får ty til mannen...kjekt med svar fra deg
<3tregutter<3 Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Ikke like avslappende som første gang, nei....... Jobber 100% og har en mann som er borte på jobb annenhver uke, så er spent jeg også.... Han må jo ta i et tak den uka han er hjemme selvfølgelig, men blir jo mye på meg uansett. Eldstemann var 3 1/2 da nr 2 ble født, og det var ikke mye jeg satt rolig mens jeg var gravid. Så blir nok ikke det nå heller med to aktive gutter hjemme! Det "verste" er egentlig at minstemann er en skikkelig morgenfugl som gjerne våkner halv seks både ukedager og helg..... Da er mamma glad, da..... Får vel bare prøve å komme meg i seng litt tidligere - er så glad i den alenetida på kvelden etter at gutta er lagt og jeg har rydda og ordna til neste dag! Så etter en dusj blir det gjerne til at jeg sitter oppe ei stund. Er i fin form heldigvis, og håper det varer! Har ikke vært hverken kvalm eller trøtt de forrige gangene, men sleit en del med bekkenet siste svangerskap. Har kjent litt etterpå også, så er spent på hvor lenge det holder....... De sier man skal ta en hvil når man føler for det, men det er jo lett.............
Musemor med tre søte små Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Gratulerer så mye med september spire. Nå bare spørre av ren nysgjerrighet, når i september er de andre født, og når har du termin??
cec26 Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Hei;) her blir det også nummer 3 til sommeren. termin 8 august.. Har to gutter fra før av, de vil være 4 og 2 1/2 år nå babyen kommer.. så her blir det liv ja...hehe.. også jeg som har blitt så sååååå dårlig.. var aldri så syk med de to andre.. så jeg håper det går snart over...
<3enga<3 Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 hei hei. tok test i går jeg å.. 3mann her å.. jente på 2,5 og gutt på fra før..så det blir gøy.. artig å være her inne igjen ja!!! min termin er visst den 3 sept. men litt usikker..så vi får se.. lykke til ..ha en flott dag!
Snartbaby Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 3 her i huset også! Og jeg har to gutter fra før på 3 & 1,5 så det blir hektisk her i huset.. under to år mellom de første og rett over to år mellom de minste.. Gleder oss vanvittig nå da, men slappe av får jeg gjøre når de flytter ut hehe. Blir august igjen her da, sommed førstemann mens andremann kom i April. Skal nyte siste året hjemme godt!
Strandnelliken Skrevet 30. desember 2008 #10 Skrevet 30. desember 2008 Vi har to gutter født i august (blir 6 og 3) og har klart å presse nr 3 inn der òg (termin 24.) Gubben sier bare at det er den tiden på året vi lager barn :-) Blir litt mye bursdagstyr i en måned, men så er en jo ferdig med det da. Ikke så mye å gjøre med.... Er mer bekymra for at babyen skal komme den dagen 6 åringen skal begynne på skolen.
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 Vi venter også nr tre:) Blir 3 gutten her i huset da. Har en som blir 6 år 13 juni og en som blir 3 år 7 april og har termin meg gutt nr 3 dagen etter. Med mine to rakker unger fra før av er det veldig slitsomt. For jeg har skikkelig bekkenløsning, og sliter med lavt blodtrykk og kynnere så det er ikke så lett. Men de er no så søte og da og vil susse lilllebroren sin hele tiden Og heldigvis er min mann verdens flinkeste å hjelpe til da:) Gleder meg til minsten er ute jeg da, så jeg kan dille og dulle med en liten bebis igjen.. Den "bebisen" jeg har er liksom blitt så stor nå og er ferdeig med å være bebis
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. desember 2008 Heia!! Har ikke fått sjekket pcen i dag før nå, gøy med svar da....Kjekt at vi er flere som snart blir 3 barnsmødre her...utrolig egentlig, å snart forhåpentligvis sitte der med 3 småtroll...hehe...blir vel litt styr ja. Måtte bruke noen mnd på å få mannen min med på det...han mente det var mer enn nok med 2, men det er jo så fantastisk med barn...vi ble heldigvis " enige "..)) Mine to er født 4 og 13 sept....så nå skviser vi inn en den 5 eller 7 september...hvis det stemmer. Så da blir det felles familiebursda...blir styr det der med så mange selskap...men vi klarer det vel...Morsom den kommentaren om babylaging kun en mnd i året...vi har hørt det før ja, og gjett om folk kommer til å le nå....håper bare alt går bra...brukt noen dager på å fordøye graviditeten selv om det var ønsket....hadde jo tenkt å vente litt til...men er kjempeglad....nei, må gå å legge meg...jobb i morga...sånn er det i helsevesenet...god natt jenter...klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå