Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Jeg fikk ett.. Heter "verdens underverker". Har ikke fått testet det ut enda. Men gleder meg til det. Liker godt å spille spill. Og dette kan man være to spillere på, og det liker jeg ekstra godt. Da kan mannen min og jeg spille det sammen alene, og hvis vi er mange kan vi dele oss i to lag..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Ungene fikk. eldste fikk Gjett hvem og lillmor fikk Pingu spillet og lotto. Vi hadde egentlig ønsket oss kinasjakk, men det fikk vi altså ikke, blir vel å kjøpe oss det snart da.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 kinasjakk er gøy:o) Nei, vi fikk ingen spill....
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Fikk et til PS2, men det var litt sånn tullegave tror jeg for jeg er ingen stor actiongamespiller akkurat. Liker sånne festspill som Buzz på playstation, men holder meg langt unna bilspillene til samboer'n:) Hørtes veldig koselig ut med et tomannsspill. Fortell om det var noe gøy da, kanskje vi må kjøpe oss det. Har ikke kjøpt meg brettspill på evigheter. Fikk litt lyst til å finne frem yatzy'en ikveld
solemio Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Vi fikk Ticket to ride, sånn brettspill der man skal kjøre med tog gjennom USA. Kjempegøy! Og så fikk lillebror High school musical dance med dansematte, til stor forlystelse for slekt og venner.
blond Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Pingu-spillet falt i smak hos mine barn også. Morsomt å høre på at de prøver å lure og overbevise hverandre!
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Eh ja.... 71 grader nord spillet......jeg er ELENDIG på alt som har med tur og geografi å gjøre, så jeg lurer på om det var ironisk ment :-P
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Lillemor er egentlig litt liten til det ennå, hun er bare akkurat fyllt 3 år, så da fant jeg ut at vi må spille på den måten at hun bare får de hun peker på. Eldste fikk også pirates of the carribean spillet, er brettspill som man må inn på dvd en for å sjekke forskjellige ting, jeg har ikke spilt det med han selv ennå, så jeg er ikke helt sikker på hvordan det er.
stjernestøv<3bella Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 Jeg fikk nye buzz kontroller (uten ledning ) og spill som fulgte med, gleder meg til å mase på søstern om å spille hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå