Smock Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Hodet og fornuften er totalt sluttet å fungere.... hormonene har tatt fullstendig overhånd! Føler meg svær og tjukk, som en gammel gørrkjedelig kjerring som sitter hjemme mens "alle andre" er i selskap eller ute på byen. Synes ikke jeg har gjort annet de siste dagene enn å sove, spise, klage, syte og grine. Småvondter i rygg og mage, trøtt og sliten hele tiden! Føler meg som en sytete bortskjemt unge! Er lei av å være slik - vil bare bli meg selv igjen... Hvor har energien min blitt av??? Livredd for at dette faktisk ikke går over, men at jeg har forandret personlighet for alltid!!! Så får jeg selvfølgelig dårlig samvittighet for at jeg bare tenker slike negative ting og ikke tenker på lille klumpen i magen i stedet! For jeg vet jo at alt er verdt det når babyen kommer... Alle hormonene (les: tårene) "plopper" jo selvfølgelig frem akkurat 2 sekunder før sambo blir hentet av en kompis (som han ikke har sett på x mnd/år) for å dra ut. Så blir jeg selvfølgeli på toppen av det hele sint på meg selv for å gi han dårlig samvittighet når han for en gangs skyld skal ut. Han som er verdens beste og alltid er snill og grei selv om han for tiden lever sammen med et hormonhelvette!!! Har egentlig ingenting å klage på engang - ingen bekkenløsning eller svangerskapssykdommer og en samboer som gladelig gjør sin 1/2 part (og vel så det) av husarbeid uten at jeg hinter om det engang. Og likevel så sliten og lei!!! For ikke snakke om tanken på hvor lenge han holder ut med meg og dette (mildt sagt) svingende humøret mitt...så da blir jeg selvfølgelig rammet av et anfall av sjalusi på toppen av det hele...selv om jeg innerst inne vet at sambo ikke vil ha noen andre enn meg og lille klumpen i magen! Og i min 31.uke vet jeg at det enda er leeeeenge til disse svangerskapshormonene engang vil tenke tanken på å forlate kroppen min... Huff huff... Skikkelig syteinnlegg dette her, men nå er jeg lei og savner mitt gamle, virkelige jeg! Dritthormoner!!! Misunner dere som snart kan bytte ut gigamage med baby Var det noen som sa God Jul??????????
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Ja før ei nydelig jul det har vært!!!!!!!!! Var som jeg skulle skrevet det selv og er til og med i samme uke som deg:) Min samboer sier jeg var akkurat slik sist gang også, noe jeg selvfølgelig er helt uenig i!!! Trøster meg.. og deg med at personligheten ikke er forandret for alltid og venter på et nytt og bedre år;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå