Gå til innhold

Åh jenter...Jeg må få klage litt...


Mammatil2gullgutter<3

Anbefalte innlegg

Ikveld har jeg hatt så skikkelig vondt i magen:( ikke noe mens-smerter eller noe sånt,men noe jeg ikke har kjent før...Er sååååå redd for at babyen kanskje bare dør....:( Kan jo ikke kjenne noe enda,så er sikkert derfor jeg er så nervøs...Men skal til legen så snart de åpner...

Vet vel egentlig ikke helt hva jeg vil med dette innlegget,men jeg har liksom ikke andre jeg kan snakke med siden vi holder det hemmelig...Dere får bare kjefte på meg om jeg syter...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er heilt vanleg å ha vondt i magen! Hadde det vore noko gale hadde du vel merka det med blødning med raudt blod (ikkje brunleg farga utflod- for det er og heilt vanleg). Eg og har svært vondt til tider, både i magen og korsryggen.

 

Trur du skal prøva å slappa av litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er med usikkeheten, man vil jo så gjerne at det skal gå bra selv om man ikke er så langt på vei. Man får forventninger, og begynner å planlegge og glede seg fra testen er possitiv:)

Det er nok helt sikert ingen ting, men det er jo deilig å få sjekket det opp hos legen i morgen:) Skal selv til legen i morgen, har hatt bødninger uten smerter. L.V. legen mente det var i orden, men gleder meg til å få sjekket det opp med ultralyd. Hvor gammel er ditt 1 barn? Jeg har ei på 3, og ei på 4. Lykke til i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er akkurat som du sier ja!

Tror nok ikke det er noe galt for da skulle jeg ha blødd,og det gjør jeg ikke:)Men skal ringe legen lell imorgen:P hihi

 

Min første er 5måneder,han er født i juli08:)

 

Håper det går fint på u.l med deg!:)

Lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...