Gå til innhold

Har så utrolig mange planer..Er det slik hos dere også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I huset. Har så masse jeg vil gjøre og forandre. Skjønner ikke når vi skal få tid til halvparten..

Vil bygge ny inngangstrapp

Skal lage om 2 etg til å bestå av fire soverom og ett veldig lite kles kott. (nå er det to soverom og en åpen loftstue og ett lite rom)

Alle rommene skal etterpå det males og pyntes til personlige soverom til hver enkelt i huset.

Vil bygge en ekstra vegg med inngangen i kjelleren

bygge ferdig platting i hagen

male tak i stua

få opp lister

male lister

i tillegg har vi en hel kjeller full av rot og skrot som vi vil skal bli stort bad, stort vaskerom og en matbod og to oppholdsrom..

når er vi ferdige???

jada ca når barna flytter ut tenker jeg.. for så å føle vi må bygge om for å få plass til alle barnebarna:)

Er det mange planer hos dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har noen planer, men er litt framtidsplaner, eller når vi får råd. Skal bygge ut kjøkkenet, har et kjøkken nå på ca 8 kvm og skal bygge ut hele bredda 4 meter, blir da kjøkken på ca 30kvm. Skal da ha stort spisebord og masse skapplass. Har nå et knøttlite bord på kjøkkenet, som såvidt er plass til oss 4 rundt.

Samtidig tenker vi på å bygge ut hele bredda på huset, blir da gang, bad og soverommet som blir bygd ut, eller evt bare gangen siden badet er ny opppusset for bare 5 år siden.

Vi skal også bygge garage.

Jeg har også lyst på sånn utstikker, vet ikke hva det heter, men sån at huset "buler ut" med vindu el.l, men tror ikke jeg får gjennomslag for det ennå ihvertfall.

Skrevet

jepp...har planene klare....

1. bygge garasje...(blir vel til sommeren)

2. pusse opp alle rommene i 2 etg (4 soverom)

3. bygge på et ekstra rom ovenfor badet..

4. bytte ut alle vinduene i 2 etg

5. ny kjellertrapp

pluss masse andre ting...

Skrevet

Er mest samboer'n som har alle planene her i huset:) Han har kommet et godt stykke på vei med dem da, så han tar det litt videre fra planleggingsstadiet ôg.

Av videre planer her står vel nytt kjøkken øverst...også skal vi gjøre ferdig soverommet vårt som vi har begynt såvidt å pusse opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...