Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Gravid uke 14. Har fått så mange "småplager". Føler ikke noe av det er "alvorlig nok" til å kontakte lege, men alt i alt har jeg det ikke bra. Vondt i rygg og bekken (er ikke det tidlig?) Mye hodeverk Kløe (redd det kan være svangerskapskløe) Hadde bekkenløsning og begynnende svangerskapsforgiftning forrige gang jeg var gravid, men begynte ikke før ca 25 uker. Har lyst å be legen om 20% sm, men har aldri bedt om det før og syns tanken på å gjøre det er forferdelig. Jeg er av typen som ikke er hjemme før jeg må, men nå er jeg helt gåen.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Pass på helsa di. Syntes en sykmelding er på sin plass. (Bare et ps hadde selv veldig god hjelp av kiropraktor da jeg var gravid)
lille_Harepus Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Graviditet er faktisk ikke en sykdom. Man kan ikke gå til legen og på forhåbd ha bestemt at en skal ha 20% sykemelding. Er du bekymret ville jeg derimot ikke nølt med å gå til legen, du vet best selv., Bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite,
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Du er vel ikke så naiv at du tor det er legen som i de fleste tilfeller avgjør om gravide skal sykemeldes, og i hvilken grad de skal det? Svangerskapsplager er subjektive og de fleste leger sykemelder etter ønske fra den gravide. Like it or not.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå