Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Trodde jeg fikk dette for ca 5 dager siden. Har tatt en slik stikkpille og brukt canesten-krem, MEN det klør fortsatt... Er det noen som vet hva annet det evt kan være? Legekontoret mitt tar heller ikke GU så ingen vits i å ta kontakt med de på mandag føler jeg...
hysterika Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Det er ikke alltid at en slik kort kur er nok, jeg pleier alltid å kjøpe de stikkpillene man tar over 6 (?) dager. Bruker du bare bommulstruser? Har du vasket de i varmt nok vann (min 60 grader)? HAr du lagt bort alle de pinetrange buksene? Har mannen din brukt kremen på penis? Hvis ikke får du infeksjonen tilbake fra ham.. Det kan selvfølgelig også være noe annet du har fått, men da må du til GU.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Var kun 1 stikkpille ja, men den "heftigste". Truser blir ALLTID vasket på 60... MEN mannen har ikke brukt kremen nei... Får vel be han smøre litt og kanskje kjøpe en ny pille og se om det hjelper da.
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Sliter med det samme, tok nettopp kur på seks tabletter, men fortsatt ikke kvitt det. Men jeg er sjokoman til tusen, så tror det er derfor jeg vanskelig blir kvitt det. Derfor sitter jeg og eter Yoghurt nå, for å rette oppp litt i skadene etter alle sjokoladene jeg har spist idag. Det skal nøytralisere litt har jeg hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå