Maud Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Jeg er alene hjemme i kveld jeg og det er egentlig ganske deilig. Eller ikke alene da, det ligger to små mennesker i hver sin seng, men ellers er jeg alene. Mannen svinger seg med noen barndomsvenner og jeg har huset for meg selv. Har endelig sett "Sex and the City" filmen, spist godteri, tenkt på invitasjoner til 40-årsdagen, strikket mer på det siste benet til buksa Minstesnupp trenger før barnehagestart, spist godteri og nydt å være for meg selv. Mange dager sammen alle sammen er koselig og litt slitsomt. Da gjør det godt med noen timer alene. I morgen kommer endelig Storebror tilbake etter julefeiring hos pappa og vi får besøk av favorittgjestefamilien vår. Endelig en dag uten julemat også. Etter henholdsvis pinnekjøtt, reinsdyrsteik, kveite og ribbe blir det i morgen tapas (noen som skjønner at jeg egentlig ikke har grunn til å lure på hvorfor buksene ikke passer?). Jeg har fått ny kokebok både til bursdag og jul, så nå skal jeg la meg inpirere av både Stiansen og Nigella i morgen. Jeg håper dere andre har hatt en fin jul. Mer fin enn slitsom i hvert fall. Litt slitsomt er det for oss alle når forventningene skal omsettes til realiteter og noen har visst fått krevende gjester... I sum håper jeg altså at jula har blitt akkurat så fin som hver av dere fortjener. Stor klem
Lupinia Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Jeg også! Mannen i huset er på fest hos noen venner i nabolaget, men vi fikk ikke barnepike så jeg sa han bare kunne dra mens jeg passer de tre søte små. Jeg hadde ikke all verdens lyst til å reise bort heller, så det var helt greit med en kveld med fri tilgang til brus, sjokolade, kaker og annet godt i skuffer og skap. Fjernkontrollen og data'en har jeg også for meg selv, så jeg storkoser meg! Veldig godt med noen timer "alene", men det aller beste er at han kommer hjem igjen om en time eller to og er blid og fornøyd etter å ha fått litt "luft under vingene"............. Det har vært hektiske og koselige dager nå i jula, men nå ser jeg frem til roligere tider. I morgen er planen å komme oss en tur ut i skiløypa med de to eldste på nye ski og vesleknerten i pulken. Gleder meg stort!
Dailis Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Deilig da. Jeg er alene hjemme nå jeg. Ungene leker med gavene de fikk til jul på denne første programfriedagen i denne jula. Vi har hatt en fin jul, jeg er syk, men hjernen sorterer det nok ut senere slik at jeg ikke husker dette Tror ungene bare har storkost seg i alle fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå