Gå til innhold

Har dere hatt en fin jul så langt da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en flott jul med masse god mat og hyggelige stunder. Litt slitsomt å bo i bag i 5 dager, men nå er vi endelig hjemme igjen og det er deilig.

Masse fine gaver til barna, og en snuppe som var flink til å takke for det hun fikk. Men det ble litt mye noen ganger og hun tok noen selvvalgte pauser. Gikk ut og tegnet på kjøkkenet og ville ikke pakke opp mere før hun selv var klar. Og da den jeveste leken (maletavle fra ikea) ble oakket opp var hun ferdig. Resten måtte vente i 1. juledag. Minsten synes innpakningspapir var fantastisk og koste seg med det, mens bor koste seg med masse pakker å pakke opp.

Ha en flott jul videre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa :-)

Første jul uten mamma,var hos svigers med lille, og broren tilsambo og hans fru og sønn på 2,5 år :-)

Masse fine gaver, god mat, god stemning, gode julelunsjer, fin julemusikk, alt var egentlig perfekt :-)

Første jul med min egen lille familie!

Skrevet

Veldig fin =)

Koselig julaften hos svigers sammen med mine foreldre, mannens tante og mannens bestefar.. Nydelig mat og MANGE fine gaver til oss alle!

Svigers og mine foreldre her på nydelig julemiddag 1.dag!

Og så til mine foreldre 2.juledag sammen med bror, svigerinne, nevø og min bestemor! KOSELIG =)

En virkelig herlig familie-jul =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...