Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dere som er flere søsken vandt med å dele på besteforeldrene når det gjelder barnevakt? Jeg er frustrert og irritert og opplever at min svigerinne tror at bare hun er "første mann til mølla" er det bare å la sine foreldre passe hennes barn helg etter helg...noe som går på bekostning av oss andre sine bar, og vårt behov for å av og til få barnevakt....

hva ville dere gjort i en slik situasjon? Svigers sier at de gjerne kan ha barna våre også i tillegg til hennes,men dette blir jo velig travelt for dem,når det må nevnes at vårt barn er unden 6mnd,og hennes er 3 og 6 år gamle. Håper ¨på råd, jer syns dette er en vanskelig situasjon å ta opp med henne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungen din er 6 mnd, hvor mye barnepass trenger du egentlig? Kan du ikke la temaet ligge til det faktisk blir aktuelt om et års tid?

Skrevet

Ungen din er 6 MÅNEDER! Kjære vene, likevel tilbyr dine svigerforeldre å ha barnet! Skjønner ikke at du skal ha så stort behov for barnevakt, men du har faktisk noen som tilbyr seg å være det, vær glad og takknemlig for det.

Skrevet

nå var det vel ikke hvorvidt jeg trenger barnevakt eller ikke som var tema,alle kan ha behov for barnevakt en gang i blandt om man har en eller tre barn. men takk for kloke ord:-)

Skrevet

Så lenge svigers sier at de gjerne har alle ungene samtidig, og svigers er tilregnelige mennesker (det bør man vel gå ut fra siden det er greit at de passer ungene deres), så ser jeg ikke helt hvorfor du skal overprøve det. Det er ikke din oppgave å sette grenser på deres vegne, da blir du en busybody.

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du vil svigerinna di skal gjøre, jeg. -Spørre deg om det er greit at hun spør sine egne foreldre om de kan passe barnebarna sine???

Skrevet

Selvfølgelig ikke,men ofte blir vi invitert på de samme tinga, og da vet jo hun at vi også kan har behov for barnevakt,hvis vi skal kunne gå. ellers må foreldrene hennes bare passe barna hennes, hver dag om de kan,d er ikke d som er problemet:-)

Skrevet

besteforeldre flest liker å ha mange barnebarn på besøk

hva er problemet ditt? svigermoren din sier jo de kan ha alle

Skrevet

Må si meg enig med resten her. Jeg ser ikke helt hva som er problemet når de sier de kan ha alle 3 barna, moren min og samboern har ofte 4 småjenter på besøk hos seg samtidig og jeg tror alle koser seg glugg ihjel ;)

Skrevet

takk for alle svar:-)

da kan jeg med god samvittighet la mine svigers passe mine barn også i fremtiden:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...