Gå til innhold

Hvilken klesstørrelse bruker barna nå?


-carina-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Luca bruker 62/68. Jeg er så stolt at han endelig kan bruke 68 uten å svømme i det. &2 er på vei ut av klesskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig navn du har gitt datteren din :-) carina!

 

Lillemor bruker fortsatt str. 74, men tror jeg må gå over til 80 snart. I går fikk jeg nemlig følgende kommentar fra mammaen min: "Så smarte knebukser du har til lillemor da" - men det var jo bare vannlige joggebukser da :-) Ser også at det begynner å stumpe på ermene, så vi får nok hente ned neste størrelse fra loftet (bruker mye arveklær fra storesøster og kusine).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi på 74. Det er noen plagg i den str som jeg har lagt bort, men har ennå ikke begynt å bruke noe i 80.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nungo: Takk for det... :o)

Heter du eller en av døtrene dine det også? :o)

 

Grunnen til navnet er hovedsaklig arv da, min mamma heter også det... Og så er jo navnet fint da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :-) vår eldste datter heter Helene. Hun er ikke oppkaldt etter noen; vi syntes bare navnet var/er veldig fint. Ikke mange jenter som heter det i dag, men jeg synes ikke det er "gammelmodig". I tillegg er det internasjonalt og alle si/skrive det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også navnet (selvfølgelig, ellers hadde jeg vel ikke brukt det! :o) ) Jeg har litt sansen for gamle, norske navn... Storebror heter Karsten da. Det er ikke like enkelt å bruke i utlandet, men det var også oppkalling... :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...