♡ JuniBolle 09 ♡ Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Hei Jeg har nå ettervekst til ørene og har stoor lyst til å farge håret (hjemmefarging) før nyttårsaften! Det er ikke tilfeldigvis noen som er frisører eller har erfaring/info om hvor skadelig/ikke skadelig det er for den lille i magen min... Vil jo selvfølgelig ikke skade han/hun... Takker for svar :-) og fortsatt god jul til dere alle!
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Farg håret ditt du! Er ikke noe problem det! Jobber som frisør og det er mange gravide som farger håret.Vet det har vært mye prat på det her inne men hvis det hadde vært så farlig som mange skal ha det til tror jeg vi frisører ikke kunne jobbet under graviditeten!
kornelie Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Jeg spurte både lege og flere frisører om dette, og alle var enige om at etter de 12 første ukene er det helt trygt å farge håret. MEN; vit at håret kan reagere ulikt på farging ifht før du ble gravid... Jeg skulle farge mørk blond ettervekst blond, som jeg har gjort mange ganger tidligere, men selv etter 20min lengre virketid enn vanlig ble etterveksten rimelig oransje... Det måtte en hel flaske "blåsjampo" til for å få tilnærmet normal hårfarge etterpå... Så neste gang etterveksten blir plagsom tror jeg at jeg farger alt håret mørkere istedet! ) God Jul, og lykke til!
♡ JuniBolle 09 ♡ Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2008 Takk for hjelpen dere :-) Gleder meg til farging og satser på at jeg ikke ender opp med oransje farge! Ha en strålende nyttårsfeiring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå