Gå til innhold

rolig uke 31

Silje med snuppa i magen <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra mange uker med full action i magen, har det nå vært to rolige dager på lillegutt.

I natt ble jeg litt redd, så jeg måtte kjøre på glatta inn til sykehuset for en sjekk.

Lå på benken med registrering av hjerterytme og fikk en ting i jeg måtte trykke på når jeg kjente spark, men ei kjente jeg noe da heller.

Etter å ha ligget en halvtimes tid slik, fikk jeg endelig nytt synet av min vakre sønn gjennom skjermen, da begynte han endelig å sparke:) Jeg ble så lykkelig!

Tenk at et slik lite spark inni en tjukk mage kan bety så mye!

Jordmor syntes det var vanskelig å måle han, han strakk nakken og la hodet tilbake så langt han bare kunne :)

Men han vokser godt, ligger akkurat på snittet :)

I dag har han vært like rolig, men har kjent hele tre spark :)

Virker som han har gjemt seg godt inni der, trygt og godt inni masse vann, kanskje han bare har funnet juleroen?

Skal si tankene begynte å svirre i hodet i dag, det er ikke lenge igjen til han kommer.

Har jeg alt klart?

Må jeg pakke bagen snart?

Jeg skal bli mor, og det skal jeg være så lenge jeg lever, det er litt av et ansvar!

Jeg gleder meg til å få møte han jeg elsker høyest av alle, han jeg gjør alt for, han som fortjener alt det beste, han som er elsket av alle <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...