Gå til innhold

Ikke stol på disse spådamene!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si fra til dere som er desperate etter svar her inne at jeg kan ikke si jeg tror det er mange som virkelig kan spå her..

Får 1 mnd siden var jeg en av dere som gjerne ville vite når jeg skulle bli gravid, og jeg fikk svar av 5 av de som "spår" her. Alle klarte å spå veldig forskjellige måneder, greit nok det, men det viste seg at jeg ble gravid rett etter jeg hadde fått svar her inne.

Litt rart at ingen kunne se det gitt... Så ta dette med en klype salt, tror kun det er Gud som vet når barna våre skal komme jeg dere =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar det ihvertfall med en klype salt.. Men syns det bare er litt morsomt å høre hva folk tror og "føler".. For å se om det stemmer :)

Skrevet

Jeg synes det er tåpelig å skrive et slikt innlegg på spåsidene. Tror de fleste som er her inne å søker "svar", tar det hele med en klype salt. Dessuten er de fleste som "spår" her inne ærlige, og sier at de bruker pendel, intuisjon og magefølelse. Jeg personlig oppfordrer de jeg "spår" til å ta det jeg sier med en klype salt. Syens folk må få velge selv, noen synes det er spennende og interesant. Det er faktisk mennesker som har god intuisjon. Du burde selv tatt det med evt. graviditet med en klype salt. Dessuten er det ikke alle det er like lett å lese/spå, alle vet jo at de fleste av oss som spår her inne er "amatører"!

Skrevet

Ja, skriver under på den anonym.. Du som laget dette innlegget burde selv tatt det med en "klype salt".. For tror de aller fleste gjør det! Er nok ingen her som tar det 100% alvorlig!

Skrevet

for min del å syns jeg det er veldig artig å bli spådd sånn her inne :)

de har hatt rett på så og si alt.

ifjort spurte jeg når vi fikk ny leilighet. august sa ei. august ble det :)

spurte hvilke kjønn. jente sa så og si alle. jente er det (sier hvertfall 2 UL hehe)

spurt mange kontroll spørsmål som også har stemt.

livet kommer med mange overraskelser. så hvordan skal de kunne spå nøyaktig egentlig ?? du kan jo ikke forvente det heller..

Skrevet

Klart det er artig å bli spådd her inne, man syntes jo det er morro når en såkalt spådame tar seg tid til å se på akkurat deg.

Men er nok et få tall som faktisk kan spå her..

Jeg kan jo bruke anonym knappen selv og spå i vei, kommer nok til å spå endel riktig jeg da, og endel feil. Akkurat som dere spådamer gjør =)

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...