Gå til innhold

Hvor mange er vi igjen her nå da?


mamma-kbh

Anbefalte innlegg

Så er det ikke mange dagene igjen av desember måned, og vi er vel flere som ikke har født?

 

Selv er jeg en uke på overtid, hadde termin d. 20 og begynner å bli ganske så utålmodig... Men babyen kommer jo ut til slutt, har jo ikke hørt om noen som blir der inne...

 

Men hvor mange er vi som venter disse aller siste dagene i 2008?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du. Jeg er her. 12 dager på overtid... dette er så spennende. er i fin form og har ikke dårlig tid ettesom det er så få dager til et nytt år begynner. Det er lite sansynlig, men lov og håpe på og gå over til 09..

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enda, har ikke termin før den 31des jeg da. Trur nok jeg blir gående over til 2009 gitt.

Har klart å få influensa, så håper det ikke skjer noe fødsel før jeg er frisk igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida jeg er her, denne ungen vil ikke ut!

11 dager over nå :( overtidsvurdering i morgen, kanskje de setter i gang da.. Med termin midt i desember hadde jeg virkelig ikke sett for meg noe januarbarn nei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles her jeg... Hadde termin 17.desember og er altså 11 dager på overtid idag. Begynner å bli veldig frustrert.... Er litt nervøs for at han ikke har det bra der inne. Overtidskontroll på tirsdag, men håper at det kommer igang av seg selv før det slik at jeg kan føde på ABC slik planen har vært hele tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 2 dager på overtid, og tenker nok at jeg blir her en stund til.. Kjennes hvertfall ikke ut som det er fødsel på gang her med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på fjerde dagen over; hadde termin på julaften. Håper det blir januar, men kjenner flere og flere tegn på at noe nærmer seg. I går kveld ble jeg plutselig hoven i ansiktet. Leste det jeg fant om dette på nett og det er visst et tegn på at det nærmer seg, men det kan fortsatt være snakk om noen døgn hørtes det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 25.12.08, men min menstermin er 30.12.08. Begynner å kjenne noen tegn. Jeg har lyst til bare å få det overstått selv om det er kanskje best men fødsel i 2009 for ungens del !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia=)jeg hadde også termin 24 desember...=)kjenner ikke noe enda jeg heller... så det blir vel januar kansje?=)men jeg har en gutt så ble 9 år i dag som hadde blitt veldig kry om beibien hadde ville komme=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...