Her kommer Ole Brumm Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Vi fikk endel penger til jul og vurderer å kjøpe dette da jeg har forstått at det er mer familievennlig enn f.eks playstation og xbox. Men er det noe bra? Fra hvilken alder tror dere det passer? Mini blir 4 i februar, tror dere han er ALT for liten eller vil han lære seg det etterhvert, eller iløpet av det neste året? Andre positive/negative ting med dette? Jeg er helt grønn på slikt, så bare kom med det dere vet/har erfart=)
Meg og knoll&tott Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Anbefaler wii på det aller sterkeste!!! Vi fikk av nissen i år. Dvs vant en med wii fit i november, så jeg sparte den til jul. Og må si det har vært en sykt moro romjul. Mine unger er 5 og 7 år, og vi har glede av den store og små
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Helt perfekt:D Det er et helt supert tv-spill for hele familien. Fikk wii med wii sports og wii fit til bursdag og mariokart til jul. Barna på 3 og 5 synes det er like gøy som mamma og pappa. 5 åringen virkelig elsker wii sports:D
Her kommer Ole Brumm Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2008 Da tenker jeg at mini på 4 år ikke er for liten til dette da? At han vil lære seg dette med tiden=) Men da tror jeg jammen ta vi satser på å kjøpe dette=)
Meg og knoll&tott Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Han er ikke for liten, er mere lek enn spill. Iallefall på den wiisport, som følger med maskinen. Så løp og kjøp og kos dåkker masse:)
Her kommer Ole Brumm Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2008 Juhuu, så bra da=) Da skal vi dra å sjekke pris til uka=)=)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Koster 2199:- på coop obs og noe av det samme på platemagasinet:) Kjøp gjerne en ekstra kontroll og nanchuck og kontrollen koster 499:- nanchucken er jeg ikke sikker på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå