Gå til innhold

2012: Sannheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hollywood tjener millioner av dollar på denne bullshiten!

Sånn. Da har dere sannheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars, Hollywood. Har de brukt opp alle pengene de tjente på Y2K...

Skrevet

Jorda kommer ikke til å gå under i 2012

Katastrofene skjer hver dag, rett foran nesen på oss. Bare les avisene, så ser dere da vel at det skjer hele tiden et eller annet fælt. Og innimellom skjer det noe som er litt større og mer uvanlig.

At vi ødelegger planeten vår sakte men sikkert, og at den ikke varer evig, det er sikkert. Men den kommer til å vare en del år til.

HI

Skrevet

Tull og tøys-

Mannen min har en høy grad i militæret, og dette kan jeg avkrefte her og nå.

Skrevet

Hvis jeg vil, så kan jeg lage meg en blogg, dikte opp all slags galskap, og snekre sammen all slags finurlige sammensvergelser; alt sammen bare oppdiktet vås, selvsagt (men det er det jo bare jeg som vet!)

Jeg kan så poste det på engelsk, og si at dette har jeg fra høyere hold, og se hva som skjer.

Så får dette bein og gå på, og da har vi det gående.

Jeg er gift med en mann som har kontakter mange bare kan drømme om, og hvis jeg ville, kunne jeg kanskje utnyttet det, for å gjøre meg selv interessant, og få oppmerksomhet rundt temaet, om jeg ville dikte opp et eller annet rundt 2012.

Hvis jeg ville.

HI

Skrevet

Ooooo, du er heldig o-O

Er ikke sikkert mannen din er en av de "utvalgte" da vettu....!!!

Skrevet

Ååååååååååååh, det har jeg ikke tenkt på!!

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!

HI

Skrevet

(ut å bygge bunkers tvert!)

HI

Skrevet

Snakk om å være på bærtur. Nå er det jo et faktum at denne planeten passerer oss da vetdu. Det er ingen som har diktet opp noe som helst. Såklart florerer det av teorier om HVA som skjer når den passerer, men det skal ikke mye vett til for å skjønne at NOE skjer på planeten vår og at det ikke er bra.

Når man i tillegg vet om maya indianerenes spådom om 2012, bibelen, egypternes spådommer osv osv, så sier det seg selv at det er noe i det.

PLANETEN KOMMER, OM VI ALLE DØR ER UVISST. MEN DEN KOMMER og det er ingen som har diktet det opp eller fantasert om det. Vi lever i en kynisk og maktbasert verden, og når alt kommer til alt, så betyr de som ikke har makt NULL OG NIKS. Det kan man jo se allerede idag. Vi mennesker er grusomme, og når det kommer trussel for våre liv er vi i stand til det meste gitt.

IGNORANTE og DUMME mennesker. Det finnes så utrolig mange av dere!

Skrevet

BRA!!!

Men dere, fra spøk til alvor;

hvorfor kan vi ikke tro _litt_ på det? Hvorfor er vi så skråsikre på at dette ikke kommer til å skje?

Dette med denne planeten er jo oppe og avgjort, den er der og kommer nærmere. Den kan føre med seg masse tull hva jorda gjelder. Det _kan_ jo hende at det blir så ille??!!

Hvorfor ikke bare innse at vi ikke har alle svarene?

Og er det fakta at regjeringen vet om dette, er det jammen ikke rart at de ikke sier noe, tenk dere scenariet; massehysteri.......

Skrevet

Vi får se hvem som har rett, da annie.

Bibelen sier ikke noe om 2012.

Tvert imot sier Bibelen gjentatte ganger at INGEN vet dagen eller timen når jorda "går under", om vi kan kalle det det.

HI

Skrevet

Er man ignorant og dum bare forde man velger å ta en dag om gangen og se hva som skjer? Og tenke, og så om man dør? En annen ting som er sikkert er at mange kommer til å dø i trafikken feks innen 2012 også! Går du rundt og er redd for det også?

Skrevet

Vil bare minne dere om sekten som tok masseselvmord da kometen Haley kom nære jorda i 1997.

http://en.wikipedia.org/wiki/Heaven%27s_Gate_(religious_group)

Jadda...de trodde de skulle få bli med den.

Verden vil bedras, folkens! Ikke la dere lure,da.

Ikke tro på alt svada om planeter, massesuggesjon, kollisjoner, tull og tøys som florerer der ute i media.

Dette er Hollywood på sitt beste.

HI

Skrevet

Neida såklart ikke. VAr ikke det jeg mente. Jeg tenkte på dem som ler og håner noe som faktisk er vitenskapelig bevist at skal skje.

Bibelen sier ingenting om 2012. Derimot snakker den om både wormwood og dommedag. Ingen vil vite timen og dagen når JESUS kommer. det er noe helt annet. Og som det også står skrevet, skal han komme fra skyen for å hente sitt folk før den store trengsel.

Skrevet

Gud, jeg har brukt mye tid på dette tullet her. Men det slo meg en dag. To millioner ville ikke fått plass i disse "bunkersene" blablabla - du ville trengt en bunkers/tunnel på lik linje med Trondhiem x13. Hvis 2millioner dør og 2millioner overlever er det ganske mange som bør vite om dette - og som kjent vet vi alle at på 2 millioner går det mang en synder som ikke skyr midler for å si noe.

En annen ting med denne planet x - som de aller fleste seriøse forskere går ut og sier er tøv - er at 2012 er ikke lenge til. Vi ville SETT den. Vi så Hale-Bopp i mange år før den kom. Vi ville sett en planet five times jupiter by now, altså.

Folkens, vil du lese om undergangen og bli skremt, så kan du google deg til hvilket årstall du vil, imorgen tilogmed! Vi mennesker er enkle vesener, vi liker å bli skremt. Vi liker å lese om undergangen. Like morsomt er det kanskje ikke å google "The world does not end in 2012" eller " 2012 er bare tull" osv. Når seriøse sier at den ikke går under, så sier vi "konspirasjon!!" og "de lyver for å redde seg selv". Hello. Det er en vill stab dere snakker om som visstnok vet noe vi andre ikke vet - en eller annen - helst flere ville nok ha driti seg ut for lenge siden...

Dere får mange treff om dere googler andre årstall og datoer også.

Jeg lot 2012 styre lviet mitt i mange år. Jeg var så redd at jeg tok piller hver kveld for å få sove. Jeg tenkte på dette hver dag. Hver gang en ltit "spennende" dato som 07072007 kom etc varj eg sikker på at vi ville dø.

Men ikke nå mer. Jeg er blitt voksen. Jeg ser hvor sykt det er. Hvis jorden går under - trust me - så finnes det ingen dato. Det bare skjer. Og vi kan ikke gjøre noe med det. Og vi vil neppe merke det heller. Men at ca 50% av verden vet om dette - noe mange av dere henyder - er det dummeste jeg har hørt :-)

Kan ikke forstå at jeg trodde på dette før!!

Skrevet

Ikke så veldig lenge siden det ble diskutert at verden skulle gå under pga det der kollisjonsforsøket med noen elektroner eller hav det nå enn var i det rør-greia under bakken i sveits eller nederland eller hvor pokker det var...

Jorda kan gå under hver dag, slutt å bekymre dere, begynn å lev!

Skrevet

Ja, det kommer det ;o)

Ikke nådd max enda, skjønner du!

Skrevet

Og så skulle alle datamaskiner gå dundas og heisasa i 2000

hahaha

Skrevet

Herregud. På den linken over her avkrefter en person at nibiru finnes! AVKREFTER. Hallo. Hva i alle dager. DEN EKSISTERER like fullt som deg og meg, og den "kræsjer" heller ikke her, som denne damen også avkrefter at den skal gjøre.

Ingen har sagt noe om at noe skal kræsje her. Den fucker opp vær og klima. Thats it. Og det er ille nok det.

Til dere som ikke tror på noenting annet enn deres egen anus: Få hue ut av rævva. Bokstavelig talt. Det er sikkert godt å være der inne i mørket, men det er bedre for alle hvis flere får opp øynene. Det er så utrolig teit å tro KÙN på det man ser akkurat her og nå. Typisk mennesker.

Jeg skal le i alt det grusomme jeg, når deenne planeten vises på himmelen.

Skrevet

jeg gir en lang faen hele planet x, den skulle begynne å synes for australia i sommmer, men har hørt lite om det ennå, så jeg avventer hysteriet, noen kryper ned i bunkerser når psyken begynner å røske andre vaksinerer ungene sine fulle av gift, bakterier, virus og annen morro når mennskets iboende idioti begynner å røre på seg......dere vet at dere har et stygt lite lurvete troll i magen som alltid kommer til å kødde med dere......dette bittelille stygge trollet leker med det som heter eksistensiell angst.....eksistensiell angst er relatert til dekadens, ignorans og idioti.....det kommer gjerne snikende når vi ikke lenger husker hvorfor vi gidder å leve......vi er slaver, små fjollete maskiner som gjør som vi blir bedt om, bare et lite trykk på angstknappen så hopper vi himmelhøyt.....hadde vi hatt livets rett så hadde vi gjordt noe annet enn å krype og slave for denne dustet iboende ANGSTEN!!!!!!! ingen her inne han med hånda på hjertet fortelle om de lever eller ei!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...