Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Jeg er en "stebestemor" med barn i samme alder som "stebarnebarna". Stebarnebarna bor ett stykke unna og det er ikke lett for oss å reise på besøk siden vi begge jobber fullt og barna våre er i barnehage og skole. Familien til barnebarna har også familie på farsiden som bor i samme område. De er ofte på våre trakter (besøker familie på farsiden) men vi får aldrig beskjed om at de er her eller blir kontaktet angående besøket. De eneste tidspunktene vi blir kontaktet eller får vite om at de er i traktene, er når der er jul og bursdager. Noen som kan komme med ideer om hvordan vi kan få rettet opp dette forholdet eller er det bare noe vi må finne oss i.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 ville ringt foreldrene til barnebarna og sagt at dere gjerne vi ha besøk av dem,om de er i traktene.kunne dere ikke be dem til dere for en langhelg.fortell også hvor inderlig dere har lyst til å se dem så ofte som mulig.det er jo viktig for barnebarna og bli kjent med familien sin.håper det ordner seg ,ønsker dere lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå