blond Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Skal dere ha noe av det? Mine skal få stjerneskudd, har ikke helt sansen for å sende opp raketter.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Ungene skal få stjerneskudd. Regner med gubben blir å kjøpe et batteri. Jeg har ikke sansen for raketter, og synes det er horribelt å tenne på hundrevis av kroner som forsvinner på sekunder. Hadde det vært opptil meg skulle vi bare hatt stjerneskudd, og ingenting mer, evt bare disse små "bilene" som man tenner på på bakken.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Jeg liker å stå på avstand og se på raketter. Er ikke glad i å være i nærheten av der de smelles opp.. Barna pleier å få stjerneskudd, i fjor tygde jenta mi litt på ett oppbrent stjerneskudd.. Så vi måtte ringe til gift sentralen.. Men blir nok til at mannen kjøper ett batteri her også. Må jo feire litt. Vil heller ikke bruke masse penger på raketter.
*3 prinsesser* Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Jeg kjøper stjerneskudd til jentene. Det gjorde vi i fjor også:-) Fyrverkeri liker jeg ikke å sende opp selv, men jeg syns det er flott å se på!
-------- Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Har kjøpt en pakke med stjerneskudd, og noe som smeller.. Bruker ikke masse penger på det nei. Før var jeg livredd raketter, men går bedre nå..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Vi har kjøpt et par små batteri, litt bakke fyrverkeri som eldstemann får leke med under oppsikt, et par fakler og et par pakker stjerneskudd. Brukte under 400 kr tilsammen. Det synes jeg er greit å bruke, samboern ville helst kjøpe et stort batteri til 549 kr, men der satt jeg foten ned, synes det var litt for ille å kjøpe 1 ting å tenne på, og kaste bort 450 kr på et par minutter.
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Kun stjerneskudd i år. Et av dyrene i huset blir livredd når raketter skytes opp, så vi har ikke hatt noe annet enn sånne små "bakkesmellere" de siste årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå