Gå til innhold

Se hit litt, er dere snille!!??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen gikk rett inn i hjörnet på en kommode her og fikk en sprekk i overleppa. Så fikk vi også se at den "strengen" på innsiden av overleppa har fått seg en smell. Det kan se ut som den har gått delvis av.

Er det noe å få gjort med det? Går det å sy på innsiden der, liksom?

Har noen värt med på dette og kan komme med tips?

Han blör jo litt, men har ikke vondt når vi "undersöker"...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som har stramt leppeband må avogtil KLIPPE det! Så det slipper dere!! Altså, ingen fare!!

Skrevet

Det var jo bra...har jo hört om de som har klippa det for å få plass til mere snus...:-/

Takk for kommentar!

Skrevet

Det gjør ingenting og ordner seg selv. Men det blør ofte innmari da. Håper ikke det gjør så vondt for han da.

Skrevet

hendte med lille gutt..

 

fikk beskjed at vi skulle drøye med og pusse oppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...