endaengang Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Guttungen gikk rett inn i hjörnet på en kommode her og fikk en sprekk i overleppa. Så fikk vi også se at den "strengen" på innsiden av overleppa har fått seg en smell. Det kan se ut som den har gått delvis av. Er det noe å få gjort med det? Går det å sy på innsiden der, liksom? Har noen värt med på dette og kan komme med tips? Han blör jo litt, men har ikke vondt når vi "undersöker"...
Bettybu Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 De som har stramt leppeband må avogtil KLIPPE det! Så det slipper dere!! Altså, ingen fare!!
endaengang Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2008 Det var jo bra...har jo hört om de som har klippa det for å få plass til mere snus...:-/ Takk for kommentar!
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Det gjør ingenting og ordner seg selv. Men det blør ofte innmari da. Håper ikke det gjør så vondt for han da.
Misti Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 hendte med lille gutt.. fikk beskjed at vi skulle drøye med og pusse oppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå