Blomsterenglene Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har en sønn på 2 år og 2 mndr. Helt fra da han var 5 uker, har han hvert kjempe grei å lagt til faste tider, og vi har hatt gode rutiner hele veien.. Det har aldri hvert noe tull ang soving og legging på han her. Men de siste 3 mndne har det hvert et mareritt! Han sover jo ikke! Han sover ikke på dagen, og ikke på kvelden.. Vi kan holde på i flere timer.. Fram og tilbake i senga.. Men han sovner ikke.. Mamma har fortalt meg at når jeg var på den alderen der, var jeg akkurat lik, jeg har adhd og har fortsatt problemer med sovinga, og sovner seint. Er søvnproblemer arvelig? Noen ganger, tar jeg han med inn i senga mi, når jeg skal legge meg. Han bruker laaaang tid på å sovne da og og vil helst gjerne tulle.. og da kan kl fort nærme seg mellom 11 og 1 før han sovner for kvelden. Og er oppe igjen til 7 pga jobb.. Det er så rart at han ikke sover..er det noe som plager han? Språket hans er ikke så godt utviklet, så han kan ikke fortelle hva det er..=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå