Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Saken er den at jeg i går kom i snakk med samboeren til ei jeg kjenner. Han var fra et sted, hvor samboeren min har en kompis. Samboeren min pratet med denne kompisen på msn, og jeg spurte om han ikke kunne høre om han kjente denne mannen, iom at de er like gamle. Sambo gjorde et stort nummer utav at det ikke var nødvendig, fordi han sikkert ikke kjente han likevel... jeg sa at det går jo ann å spørre, bare for morro skyld. Så ble sambo sur (for at jeg tydeligvis ikke hørte på han) og spurte. Kompisen svarte at nei, det gjorde han ikke, fordi det bodde jo så og så mange der... Jeg sa til sambo at han ikke trengte å fremstille meg som dum, og da svarte han "det klarer du helt fint selv".. jeg ble litt lei meg for den kommentarten, og ville ikke prate mer om det. Da stenger sambo seg inne, og blir sur på meg?? Jeg prøvde å si at jeg ikke syntes det var en ålreit kommentar, og at han godt kunne be om unnskyldning for det... men da mente han at jeg måtte be om unnskyldning for ikke å ha hørt på han?? Jeg blir så frustert.... Han er ingen dominerende mann, altså... men jeg ble litt lei meg for den kommentaren jeg...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 og i tillegg sliter jeg litt med at sambo tydeligvis ber om unnskyldning med den forkaringen at "unnskyld, HVIS du ble...." skjønner? Han ber ikke om unnskyldning for det jeg blir såra for, men han ber om unnskyldning DERSOM jeg vil ha en... (merkelig forklart...) Men han garderer seg liksom.... hi
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Ja, det hadde hvertfall jeg blitt! Mulig jeg er litt sær da men
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 jeg har og en sånn en. om jeg ikke blir såret at alt tullet så blir jeg iallefall irritert.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Nei. Makan til barnslig oppførsel fra dere begge to.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 ikke sant... nå er det en stund siden jeg skrev dette, og vi prater fortsatt ikke sammen faktisk. Er så lei av at jeg alltid må ta initativ til å "ordne opp"!!!! Vi som skulle kose oss med god mat og greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå