Gå til innhold

Reagerer på vaskemiddel?? Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme bruker vi parfymefritt vaskemiddel, og mildt skyllemiddel, men nå når vi er hos svigers så er det "vanlig" vaskemiddel. Etter vi vasket noe klær, bla en pysj, har han fått rødt, ruglete utslett på ryggen og litt på armene og lårene. Vet ikke helt hva det kan være..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerer på vaskemiddel. Jeg begynner å klø, får røde irriterte prikker der jeg har det plagget.

kan kun bruke nuetral jeg.merker fort om det blir brukt noe annet.

Skrevet

Vi får kjøpe litt eget vaskemiddel og se om det bedrer seg.. Og bytte til annen pysj. :)

Skrevet

Vi har det også slik, mamma har vaska litt klær for oss, og jeg sa en gang at vi kun brukte parfymefritt, så hun gikk og kjøpte likt det vi har. Så slik kan det gå, jeg sa bare at vi brukte parfymefritt pga at vi reagerte på det andre.

Skrevet

Sikker på at han ikke er dårlig? Vår fikk slik utslett på de stedene du sier, men han var dårlig i tillegg da. Legen sa det kom av et virus, 5 barnesykdom eller noe. Hm men han har fortsatt noe utslett, kan jo faktisk være at jeg hadde skyllemiddel i noen av vaskene for en stund siden. Klør det? Det gjorde det på gutten vår, han nøt virkelig å bli klødd på ryggen. søtt :o)

Skrevet

Uff..nå har han begynt å få utslett i ansiktet og! Virker ikke som det klør.. Han har hoste og litt surkling i brystet, men er i fin form ellers.

Begynner nesten å bli litt bekymra. Kanskje jeg bare skulle få ordnet med en legetime for å få det sjekket. Åh, håper ikke han er syk, har hatt spysjuka og diare tidligere i jula!

Skrevet

Vi hadde spysjuke og diare rett før jul, så oppdaget jeg noen røde rikker som ble væskefyllt, mannen min mete dette var etter mmr vaksinen for det var akkurat gått 14 dager, men for meg som gikk å grunnet på det i 3 dager fikk det ikke til å stemme....vannkopper minte det meg om og jeg ringte min svigerinne og fikk bekreftet mistanken...så den har vi hatt i jula..... Her har det vært sykdom i ett siden 1 desember....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...