Gå til innhold

Hva fikk dere til jul av de nærmeste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk gavekort fra min mann uten fantasi. Kjedelig spør du meg. Ellers fikk vi en del penger som vi skal kjøpe seng på salget for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parfyme, en eksklusiv hudpleieserie, gode bøker, en diamantring, søljer og ny pc.

Skrevet

Jeg og mannen min kjøper ikke gaver til hverandre mer. Men av være nærmeste fikk vi klær og bøker til barnet vårt, et stort sirupssaltet fenalår til oss voksne, penger, stekepanne, kakespade, sokker, skjerf og ull-undertøy! :) Synes det er fantastisk at vi fortsatt får så flotte gaver av familien! :))

Skrevet

halvt karats diamantring. er vel i den fantasiløse kategorien det også, han kjører safe. vel ringen var fin den, og så var steinen.

Skrevet

jeg fikk gavekort av mine foreldre.. og andre pene pynte ting av søsken.. er veldig fornøyd:)

Skrevet

Jeg fikk digitalfotoramme og strykejern av mine foreldre, helt supert! Fikk penger av farmor. Å så fikk jeg en ny data av meg selv, da jeg syns jeg har vært så snill i år, å ikke har noen mann som kan kjøpe noe fint til meg.. =P Hehe :o)

Skrevet

kenwood major kjøkkenmaskin

"alt i ett" printer

Tagen glass

en del til serviset vi samler på

sengetøy

jean paul genser av sambo.

Men det var nok barna som fikk flest pakker:)

Alle ble veldig fornøyde her:)

Skrevet

Fikk tre bøker om noe jeg er interessert i av samboer, kjempefin gave :)

Fikk ellers mest ting til babyen. Klær, dyne, saueskinn, stellepute.. ting vi ønsket oss. Ellers bøker og en eksklusiv hudpleieserie, for det meste. Ønsket meg bruksting, ikke nips og lignende, og er veldig fornøyd!

Skrevet

Vi fikk kjøkkenmaskin av mine foreldre, støvsuger til 5000,- av svigers og varmepumpe av mannens besteforeldre.

Skrevet

diamantring, hudkrem, dvd av samboer og datter

3500,- pluss fryser av pappan min

varmepumpe + speilreflekskamera av svigerfar

Skrevet

Fikk vamepumpe montert til i fjor jul av min far. I år var det ca 12 000 i kontanter:) Og søte, hjemmelaget julepynt av barn:) Og noen te-lysestaker+ klær for ca 1500.

Har ikke mann, jeg:)

Skrevet

Jeg fikk alt jeg ønsket meg, jeg :-D!

Alt på ønskelista mi som vi sendte til nissen:-).

Det var en ordentlig god jul i år!

Sønnen vår var like glad for en ull-stilongs som skøyter:-).

Alle i hele familien fikk det de ønsket seg.

Stor familiejul med en "ordentlig" nisse, forlovelse, familieforøkelse- announcment(vet ikke helt hvordan det skrives ;-) ) og den beste ribba EVER :-).

En gooooooood jul!

Skrevet

vi fikk:

nytt servise

vin

kubbelysestake

matsekk (sekk med masse mat i;p )

klær

masse leiker og masse klær til mini

penger

håndklær

sengesett

voksipose til mini

mini fikk desidert mest, og det er like greit;) Fikk det vi ønsker oss, og på mandag skal vi rydde unna klær som mini ikke trenger lenger fordi han har fått så mye nytt, og gi til frelsesarmeen. (sammen med det gamle serviset vårt:D ) Jippie for gjenbruk:)

Skrevet

Fikk laptop av samboeren :D Weeeeh!!! Av svigemor fikk jeg alt stæsj som jeg har vært og lånt av henne gjennom året :) hihi.. Og elektrisk knivsliper+kokkekniv an mamma og pappa. STORFORNØYD!!!

Skrevet

Fikk ny klokke, mange gavekort, pynteting, nye sko og av verdens beste lillesøster fikk jeg 2 bilder av jentene mine som ho hadde vært hos fotograf å tatt :-)

Og ungene fikk alt de ønsket seg, masse leker, klær, dresser, sko

Skrevet

Av minn mann: bærbar pc, smykke, øredobber og parfyme (tror han hadde litt dårlig samv. for pcen siden han hadde litt lyst på den selv:)

Min mor: En nydelig blå tunika/kjole og en flaske rødvin

svigermor: en oppskriftsbok for vegetarianere(noe jeg ikke er)og ullsokker

Mormor: To badehåndklær, dusjsåpe, ullsokker med en sjokolde oppi.

Vi søsken kjøper bare til ungene til hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...