Gå til innhold

Hvor dyr veske kunne du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har registert at vesker er blitt en viktig del av motebildet og at det brukes en del penger på vesker. Har sett de kommer i, for meg, helt utenkelige priser.

Hva koster din dyreste veske? eller hvor dyr veske kunne du kjøpt utfra din nåværede økonomisk situasjon?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

min dyreste veske koster 500 kr, men den har jeg ikke kjøpt sjøl! toppen 300...

Skrevet

Min dyreste veske kostet 1500 kr.. Vet ikke om jeg hadde kjøpt en så mye dyrere enn det!

Skrevet

jeg kjøper det jeg har råd til. hehe. men jeg er mer opptatt av sko enn vesker. ikke nødvendigvis merkesko, men jeg faller som regel for de dyreste i butikken uten at jeg engang har sett prislappen. vesker derimot greier jeg å finne til en billig penge som jeg kan matche til antrekket.

den dyreste jeg har er en rød no-brand-name veske som jeg kjøpte i tyrkia. prutet den ned fra svimlende 2500 kr til 1000 kr. Synes jeg gjorde et kupp gitt. Det er ekte lær og ingen fake prada-logo på snei. fnis.

Skrevet

Har mange vesker og maks for hva jeg har betalt og er villig til å betale er 200-300,-.

Skrevet

Vet ikke hva min dyreste veske koster, men vil tippe under 300. Mtp hvor lang tid jeg faktisk bruker veskene mine så kunne de jo egentlig kostet litt mer, men det er en type ting jeg ikke klarer å bruke mye penger på. Sett på stellevesker i det siste og de til rundt 1200 er jo flotte, men jeg får vondt i magen selv av de til 750. Så min grense er vel absolutt max 1200, men da skal det være en periode med god råd, feks når feriepengene kommer.

Skrevet

Tror den dyreste vesken jeg har kostet den nette sum av kr 399,- Jeg bruker ikke mye penger på vesker. Kjøper ofte HM vesker. Den dyreste min var forøvrig på salg så egentlig gjorde jeg et kupp på den... ;o)

Skrevet

Hadde jeg hatt råd kunne jeg fint kjøpt en veske til 10000. Min dyreste nå kostet vel omtrent 500kr, men skal investere i en skikkelig skinnvekse etter jul. Villig til å gå opp til 2500 for å få en av god kvalitet. Dritt lei de billige slafseveskene som tar kvelden etter et knapt år.

Skrevet

Har noen dyre vesker og en håndbagasjekoffert. De tre dyreste veskene ligger på mellom 800-2000:- og kofferten ca 2.500:- Liker en viss type vesker og da kjøper jeg de/får de av mannen. Det er det jeg bruker penger på.

Skrevet

For meg er vesker vel så viktig som andre plagg. Bruker rundt 2.000 kr på ei veske, og har 3-4 forskjellige for å passe til ulike antrekk.

Skrevet

Nå blir jeg sikkert slaktet her .. he he, Min dyreste veske er en Mulberry til 8000kr. Og jeg har et par andre dyre og fra Dior.

Jeg tror på kvalitet fremfor kvantitet, og det er så greit når man finner noe tidløst med god kvalitet som passer enhver anledning, og som jeg har i mange år.

Skrevet

Mine to dyreste vesker har vært gaver. Dyreste jeg har kjøpt meg selv er 400 kr. En friis veske på salg.

Skrevet

1000,- med bilde av mini på beggesider, skal bestille ny nå....

Skrevet

Hmm. hvor dyr veske jeg kune kjøpt?

Tja.. Halv pris av rød pris..og jeg gråter ikke om det er enda billigere..

Jeg bryr meg ikke stort om vesker og bruker det sjelden.

Skrevet

Jeg har 5 DKNY vesker, 2 Guess vesker og diverse andre som kostet noen tusen når de ble kjøpt. Jeg er rimelig glad i vesker og sko.

Hadde jeg hatt råd hadde jeg kjøpt. Jeg kjøper vesker som passer lommeboken, eller sparer over tid om det er en som koster vel mye der og da.

Skrevet

Max 700-1000 kroner ville jeg betalt for en veske, er jo tross alt bare en veske. Har en Banana Republic veske som er dyrere enn det, men den har jeg fått i gave...

Skrevet

Den dyreste jeg har kostet vel 5-600. Vil nok ikke kjøpe noen dyrere enn det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...