Gå til innhold

"utslitt" kjede, råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg sliter litt med sexlysten, pga kjeden føler seg så sliten og sår etter en økt, selv om det berre er en kort økt.. Har prøvd glidemiddel men det virker ikke, er nesten like sår etter på for det om.. Å etter at eg ble gravid så syns eg det er vondt når penisen skal inn også :S hmm, skal jo ikke være sonn, men kan vell vær pga livmoren gjør slik at det blir trangere, + eg har også tatt litt knipe øvelser nå og da..

Vi pleier å ha ett forspill til eg kommer, før vi setter sjikkelikt igang.. Noen som har noen råd?

Er ikke så gøy å ikke ha noe sexlyst, for nærhet liker eg veldig godt med samboeren min, og han suns heller ikke at det er så gøy når eg ikke er så veldig på å ha sex..

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få mannen din til å kjøpe deg ett nytt kjede! Har du ennå ikke lært deg å skrive? Du har jo en mill innlegg om "kjedet" ditt??!!

Skrevet

ok greitt nok... det ER mange skrivefeil i dette innlegget og det var faktisk vanskelig å forstå alt sammen...

MEN dere kan vel svare vedkommende skikkelig allikevel eller? respekt? hørt om det?

jeg vet ikke om noe som kan hjelpe deg desverre...

jeg hadde delvis samme problemet selv før, men det skyltes hormonprevention... og det deg har vel ikke du nå som du er gravid?

jeg ville tatt dette opp med legen din jeg :)

lykke til!

Skrevet

Utslitte kjeder rundt halsen er ikke noe særlig. Det bør mannen din forstå.

Om ikke, Kjøp deg et nytt kjede selv om ikke mannen din vil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...