EnJente_m_2Jenter Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 ..at jeg har EL i morgen, er det da lurest og ha sex i dag eller vente til i morgen ? Altså hva har man best odds med ? Vet at det jo ikke finnes noen fasit på dette, men tenkte jeg kunne høre hva dere mente.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Jeg ville hatt sex i dag ..for da ligger det noen luringer klare når egget slippes..
EnJente_m_2Jenter Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2008 Takk for svar =) Ja sant, det tenker egentlig jeg også, håper bare de ligger og lurer og ikke lurer seg ned i do når jeg går på do haha ! Tenker alltid at de "forsvinner" når man tisser hehe (ler av meg selv)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Ta en runde i dag og en i morra Så er du nok bankers Så er det bare å krysse fingrene for at en soldat finner tonen med egget
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Hvorfor ikke ha sex både idag, i morgen og i overmorgen for å være på den sikre siden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå