Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Hehe, nei her passet det meste, men må jo le av at jeg nok en gang får gave fra en (barnløs) tante med både ordinærpris og tilbudspris på :oD Heltypisk. Men en ting jeg ønsket meg heldigvis, og generelt er jeg lite opptatt av hva ting koster.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Vi fikk snørrpapir ( i sånn "fin" pakke, en dog) en pose joghurtmandler, og et flaxlodd, fra tanta til gubben. Mandlene og flaxloddet var supert da, men snørrpapir?
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Ikke jeg.... men mannen min fikk en bunke med håndklær..((!!??!) Synes det er en merkelig ting å gi til en mann.... De tenker jo sikkert sånn "kjekt å ha" men alikevel må det være en rar gave til en mann... synes jeg da..hehe,...
ApriIbaby Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2008 Vi fikk en helt utrolig dårlig strikket gul babyjakke. Strikket i to garntyper og farger uten at vedkommende har sett det,. jakka er ca 5 cm lenger på den ene siden enn på den andre, og den ene armen er 5 cm lengre enn den andre. Utringingene til armene er så små at jeg såvidt får en pekefinger igjennom. En gammel, gammel nabo av gubben som har strikket den til nr to da.... *ler* Hun er jo søt. Fikk maken jakke (også gul) da vi ventet Lille. Også den var et misfoster, kul umulig å kle på noen,men ser hun har blitt eldre siden sist *ler* Skal sende takkekort da...
Bettybu Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Hvorfor er det rart at EN MANN fikk håndklær?? Passer det bedre å gi det til en dame?? Vi fikk forøvrig 9 store håndklær... og fire små!! Juhu...Nå holder det noen år!! Har kassert og klippt opp til kluter idag, av de gamle, - kjekt å ha til "skittenvask".....Bruk og kast. Lurer på hvor mange vi hadde fått visst jeg hadde sagt at det kunne vi kanskje trengt?? Hihi... Syns forøvrig det var ok.
MintCondition Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Haha, jeg stusset også på hvorfor det var rart at en MANN fikk håndklær? Bruker han ikke det kanskje...kanskje han rett og slett ikke tørker seg?? Her fikk vi bare flotte ting i år, men husker jeg fikk en slanke-kokebok av min (litt senile) bestemor et år...hihi, moro
husmus &2 Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 Jeg fikk en pizzaskjærer av en venninne, til kr 119. Jeg må ærlig innrømme jeg får lyst til å spørre hva i helvete hun tenkte når hun kjøpte den, men jeg prøver å huske på at det er tanken som teller...
Kamomille Skrevet 27. desember 2008 #9 Skrevet 27. desember 2008 Er ikke en pizza-skjærer en brukelig ting da?? Jeg fikk pizzaskjærer i fjor. Synes det var helt flott inntil jeg skjønte at den spite julesanger......Rimelig ubrukelig og teit da:) Men en vanlig pizzaskjærer hadde vært fint:)
Meg og knoll&tott Skrevet 27. desember 2008 #10 Skrevet 27. desember 2008 Guttungen på 7 fikk en jakke i str 16år fra onkelen og tanta... øh... Greit at han er en lang gutt, men blir nok maaaaaaange år før den passer. Jeg kunne brukt den hvis den var litt lengre i armane...
Bettybu Skrevet 27. desember 2008 #12 Skrevet 27. desember 2008 JULEsanger?? Hihi, er vel ikke akkurat pizza det går mest på i JULA???
Kondis som en murstein Skrevet 27. desember 2008 #13 Skrevet 27. desember 2008 En bitteliten brikke som var sydd i julestjernens form og farger. Totalt ubrukelig!
Tyra79 Skrevet 27. desember 2008 #14 Skrevet 27. desember 2008 To røde julehåndklær, med en engel brodert i gull samt gullblonder på! Passer overhode ikke inn hos oss, vi har ikke engang ordentlige knagger å henge dem på! Fikk dem av min far da, som mest sannsynlig hadde fått hjelp av sin kjære til å kjøpe dem... Huff, savner min mor ekstra da... Vet at det er tanken som teller, men det må vel være mulig å kjøpe noe mer anvendelig enn pyntehåndkle til småbarnsforeldre? Hva med helårshåndkle??
lego Skrevet 27. desember 2008 #15 Skrevet 27. desember 2008 hehe, joda... Svigermor har funnet ut at julepynt er fint å gi i gave... Så de siste 3-4 årene så har vi fått en nisse eller noe annet julepynt i gave... :s Vi flyttet i fjor, så vi bestemte oss for å kjøpe litt mer julepynt til huset i år da, ettersom vi hadde litt lite... Tror du ikke vi fikk en lik nisse av svigers som vi allerede hadde kjøpt oss da eller... ?! Det må jo bare sies at ikke all julepynten vi har fått har vi vært like fornøyd med da...
Tøysetipp Skrevet 27. desember 2008 #16 Skrevet 27. desember 2008 Blir glad for alt jeg altså. Men, jeg fikk en signalgul truse. Og jeg går ikke med slike trusser.. Så, kanskje jeg river den sund og bruker den til tørkefille på vinduene til bilen, eller evt. så går den i søpla.
-carina- Skrevet 27. desember 2008 #17 Skrevet 27. desember 2008 Ikke sååå teit, men den går nok i boden... Fikk en elektrisk brødskjæremaskin! Den er 70 x 40 x 40 cm stor. Jeg har ett liiiite kjøkken! Brødet vi kjøper skjærer vi opp i butikken og legger i fryseren. Har ikke skjært brød på flere år!!
overkill Skrevet 27. desember 2008 #18 Skrevet 27. desember 2008 Skognissen frå Nille får nok ikkje innpass i mitt hus...
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #19 Skrevet 27. desember 2008 Jenta mi på 7 mnd fikk en ullbody i baby-størrelse 44!!!!!!! Det skal sies at tanta mi gjør seg ferdig med julegavene i januar, men likevel.. Hehe, nå har hun ihvertfall dukketøy;)
olla Skrevet 27. desember 2008 #20 Skrevet 27. desember 2008 str 44....uansett i minste laget, vel..... selv om hun kjøpte det i januar...
hysterika Skrevet 27. desember 2008 #21 Skrevet 27. desember 2008 Ha, ha, denne fikk meg til å le. Har hun ikke barn den tanta di eller?
Verdens tøffeste mamma Skrevet 27. desember 2008 #22 Skrevet 27. desember 2008 Nja.. Dattera mi på to år fikk et oransje kjøkkenhånkle av en slektning av mannen min... Akkurat hva hun ønsket seg..;-)
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 27. desember 2008 #23 Skrevet 27. desember 2008 sønnen min på 8 mnd fikk perler m/perlebrett. (de minste fargerike perlene) joda akkurat det hadde han bruk for gitt:)
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #24 Skrevet 27. desember 2008 Snuppa mi på 16mnd fikk et spill beregnet for 4+ av svigers med terninger... Det er lagt bort for å si det sånn.... mens det andre barnebarnet dems på 18mnd fikk brio togbane... jeg veit ikke helt hva de tjukkskallene tenkte på men jeg fikk nok engang bekreftet forskjellbehandlingen av barna... og brio togbanke var ikke det eneste han fikk for å si det sånn....
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 27. desember 2008 #25 Skrevet 27. desember 2008 Ha ha ha dette var en utrolig morsom tråd. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå