~Tjorven,overtid~ Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 når ca hadde dere den? Jeg er 11dpo i dag,og trodde tanta kom på besøk da jeg merket blodspor på papiret...men det har ikke kommet mer enn det...var bare litt friskt blod/slim...Kan det være festeblødning?? Hadde ikke det sist jeg var gravid..
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 ja,det kan det veldig godt være.Er mange som har det.Har du flere symptomer el??
~Tjorven,overtid~ Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2008 *Håper virkelig det er festeblødning* Har hatt murringer/stikk og øm mage..Og veldig ømme pupper... Mistet virkelig håpet i dag da jeg oppdaget blødningen...Nå har jeg bare vanlig utflog igjen..
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 jeg hadde alle de samme symptomene som når jeg får mens.murringer,ømme pupper og humørsvingninger. Har du ikkert ikke en test liggende?den slår sikkert ut hvis du er gravid:) Lykke til...
~Tjorven,overtid~ Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2008 Testa negativt i dag,like før jeg merka den lille blødningen...Har Ikm den 30.des,så kanskje alt håp er ute...? Krysser iallefall fingrene på att tanta holder seg borte...
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 alt håp er ikke ute:)ikke alle får nok hcg så tidlig at de tester positivt før ikm.Jeg testet meg 2 dager før ikm og den var negativ,men 2 dager etter slo den ut svakt positiv.. Så test igjen om et par dager med morgenurin så kanskje du er heldig da...
~Tjorven,overtid~ Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2008 Tusen takk for god oppmuntring dipsy:) Da håper jeg att jeg kan ta en ny test om noen dager:)
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 Lykke til!! Håper du blir værende her på 1 trim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå