Gå til innhold

Dere som hadde festeblødning...


Anbefalte innlegg

Skrevet

når ca hadde dere den?

Jeg er 11dpo i dag,og trodde tanta kom på besøk da jeg merket blodspor på papiret...men det har ikke kommet mer enn det...var bare litt friskt blod/slim...Kan det være festeblødning?? Hadde ikke det sist jeg var gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,det kan det veldig godt være.Er mange som har det.Har du flere symptomer el??

Skrevet

*Håper virkelig det er festeblødning* :) Har hatt murringer/stikk og øm mage..Og veldig ømme pupper... Mistet virkelig håpet i dag da jeg oppdaget blødningen...Nå har jeg bare vanlig utflog igjen..

Skrevet

jeg hadde alle de samme symptomene som når jeg får mens.murringer,ømme pupper og humørsvingninger.

Har du ikkert ikke en test liggende?den slår sikkert ut hvis du er gravid:)

Lykke til...:)

Skrevet

Testa negativt i dag,like før jeg merka den lille blødningen...Har Ikm den 30.des,så kanskje alt håp er ute...?

Krysser iallefall fingrene på att tanta holder seg borte...

Skrevet

alt håp er ikke ute:)ikke alle får nok hcg så tidlig at de tester positivt før ikm.Jeg testet meg 2 dager før ikm og den var negativ,men 2 dager etter slo den ut svakt positiv..

 

Så test igjen om et par dager med morgenurin så kanskje du er heldig da...

Skrevet

Tusen takk for god oppmuntring dipsy:)

Da håper jeg att jeg kan ta en ny test om noen dager:)

Skrevet

Tusen takk:) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...