Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Er dette normalt: Gutten min er nå 11 mnd å han har ikke vært dårlig i det hele tatt den lille tiden han har levd. Ikke no feber, halsproblemer, forkjølelse. INGENTING. Det er jo bare fint. Men nå har han tenkt å bli dårlig da. Helt utrolig at han ikke har blitt det. Mange i rundt han har vært dårlig men han har ikke blitt smittet. Rart det her.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Helt normalt. Spesielt om han var ammet. Mine ble aldri syke før ammeperioden var over.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Vår tulle var helt frisk fra dag 1. Hun spiste, sov godt, var alltid glad og blid. Men plutselig, da hun var 20 mnd ca ble hun brått veldig dårlig, og da hadde hun fått astma og melkeallergi. Feber har hun hatt en eneste gang, da var hun 21 mnd. Aldri hatt snue eller noe. Og hun har gått i barnehagen siden hun var 13 mnd.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Så deilig da! =) Her har vi ikke hatt noe sykdom på pjokken ennå.. Forutenom litt luftproblemer rundt uke 2.. Og resten av gjengen har hatt omgangsyke, streptokokker osv.. Men minsten har vært helt frisk! Kjempe deilig =)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 ammet til han var 2mnd. Jeg er så redd at alt pluselig kommer en dag. Kommer til å bli et nervevrak jeg. Er jo ikke vant med et sykt barn liksom. Uff, akkurat nå går jeg å gruer meg for hver dag som går. Sikker på at han får alt sammen på en gang.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Sønnen min var heller ikke særlig syk før han ble rundt 1,5 år. Det var da han begynte i bhg. Men det er bare bra å bygge immuforsvar da ) Selv om det kan bli litt i meste laget noen ganger. Her har det vært ørebetennelse, øyekatarr, halsbetennelse, vannkopper, betennelse i de falske mandlene, så halsbetennelse igjen. Alt på 1,5 mnd. Feber til alt dette, å snørrforkjøla hele tiden..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Jenta mi hadde ikke en eneste feberdag eller forkjølelse før hun begynte i bhg. Men, jøye meg så syke vi alle ble da. Jeg prøver ikke å skåne henne for syke barn rundt henne, og nå, ett år etter at hun begynte i bhg. er hun mindre syk enn de andre barna i bhg.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 når vi snakker om sola så skinner den søren meg. Min mor ringte nå nettopp, å hun sa det at lillemann begynner å bli syk. Han var litt varm å hostet veldig. Neiognei... bra han er i gode hender.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #9 Skrevet 27. desember 2008 helt unormalt at et barn på 11 mnd har vært frisk hele livet...Ring legen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå