Gå til innhold

Noen andre som er gravidkvalme-trøtte her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Jeg sliter med å lese pensumet mitt og med å holde meg våken. Sovna under drømmehagen isted (ikke så rart egentlig) og sliter med å spise. Presser i meg mat fire ganger daglig så langt jeg ønsker.

Har noen ingefærtabletter som hjelper litt mot kvalmen. men trøttheten da...?

Hva gjør/evt gjorde dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har heldigvis nesten gått over her... :o)

jeg brukte noe ingefærpiller, men syntes ikke det hjalp så mye... gikk bare og gulpet peppermynte etterpå... :o/

de dagene jeg skulle noe jeg måtte orke tok jeg reisesyketabletter etter samtale med legen.

med trøttheten ble det til at jeg la meg samtidig som vesla, sovnet gjerne før henne. kan fint sovne 8 og sove til 8-9 tiden dagen etter...

nå endelig har jeg begynt å få i meg mat, er 17+0 i morgen (tiden går fort!!!), men har levd på loff og pasta en stund...

hvor langt er du på vei nå?

Skrevet

Jeg har ikke vært hos legen enda, så tør ikke ta reisesyketabletter.

Å legge seg i 19tiden passer dårlig med masse masse pensum og snart en eksamen og nytt semester som starter samtidig...

Jeg får heldigvis i meg mat hver dag, og alt syrlig frister veldig for tida.

Jeg er bare 9+1 jeg da. Men har håp om at kvalmen slutter tidligere enn forrige svangerskap. den er nemdlig midlere, ikke hele dagen slik som forrige gang og litt mer til og fra...

Skrevet

skjønner :o) legen min sa iallefall at postafen er brukt så lenge uten at det er funnet noe, så det er helt trygt. men selvfølgelig, alt med måte! minst mulig av alt sa han :o)

syrlige ting er godt... sommeris/friskis f.eks :o) eller syrlige sukkertøy. jeg er avhengig av tyggis og pastiller for å ikke få den "kvalmesmaken" i munnen...

da vet jeg ikke hva du skal gjøre med trøttheten, altså... eneste som hjelper er jo å sove...

lykke til med pensum og eksamen iallefall :o) nå skal jeg legge meg... hehe

Skrevet

Jeg tror jeg skal kjøpe en pakke for nødstilfeller.

Enn så lenge så holder clementiner, appelsin- og bringebærjuice og kalde epler. Det er jammen godt. :)

:) sov godt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...