rosa og en blå Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 om linker eller bare gode ideer
Jenny-penny Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Ting jeg satte pris på da jeg giftet meg: * Forlover hjalp til med forberedelser og lyttet til ønsker * Tok bilder under alle forberedelser og utdr.laget- laget en fotobok som jeg fikk etter bryllupet med minner gjennom hele planleggingen til etter bryllupet. * planlegg utdrikningslaget i god tid, og i en pris som passer de fleste-lytt NØYE til brudens ønsker rundt ett slikt arrangement.
Alba44 Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 - sørg for mat og drikke hos frisøren - ta vare på leppestift, lommetørkler og noen halspastiller for bruden i løpet av dagen Det var det jeg kom på i farten. Lykke til!
rosa og en blå Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2008 skal faktisk være forlover til 2 bruder i løpet av året.
Uro4 Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 husk champangne og glass til brudeparet utenfor kirken etter vielsen.. Ellers er det mye morsomt å gjøre i utdrikningslag.. Punkt en for meg var å ha det gøy.. Finn på ting bruden liker samt en utfordring.. seilfly... linedance, tattovering (dette var noe venninna mi har ønsket seg i alle år... Så vi ga henne muligheten..ingen tvang) god mat..mye gode drikkevarer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå