Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 CB'en sa gravid.... æ e så glad så da har æ termin 8 September. Dette blir min nr 3 men guttan mine e så stor at æ har glømt korsen det hva å hver gravid! har en gutt på 6.5 og en på 5.5 år.
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 hei:) jeg svarte deg inne på "bli gravid" også gratulerer så masse! er så glad jeg,vet egentlig ikke om jeg helt har innsett det;) tenkte å ta en test til om noen dager,bare for å være helt sikker.også må jeg vel ringe legen min og...? ha en fortsatt fin jul og kose deg:)
Kjærlighet <3 Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Gratulerer så mye med spiren :-)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2008 Tusen takk alle sammen veit ikke om det e gått heilt opp før mæ enda. Tenk at nr 3 spira inni mæ nu hehe...må kanskje bytt nick nu da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå