Gå til innhold

HeiHei...Nu e æ endelig her!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

CB'en sa gravid.... æ e så glad så da har æ termin 8 September.

Dette blir min nr 3 men guttan mine e så stor at æ har glømt korsen det hva å hver gravid! har en gutt på 6.5 og en på 5.5 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) jeg svarte deg inne på "bli gravid" også:) gratulerer så masse! er så glad jeg,vet egentlig ikke om jeg helt har innsett det;) tenkte å ta en test til om noen dager,bare for å være helt sikker.også må jeg vel ringe legen min og...?

ha en fortsatt fin jul og kose deg:)

Skrevet

Gratulere med spiren :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren :-)

Skrevet

Tusen takk alle sammen veit ikke om det e gått heilt opp før mæ enda. Tenk at nr 3 spira inni mæ nu hehe...må kanskje bytt nick nu da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...