Gå til innhold

Snodige svigermødre...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som slår denne?

 

Min svigermor hadde bestemt seg for at hun ville at sønnen vår skulle kalles opp etter min avdøde svigerfar. Slik ble det ikke. Så nå kaller hun ham Andreas, selv om han heter Oscar. Blir så dumt at jeg gidder ikke å bli sur engang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun helt på jordet?? O_o

 

herreminhatt..en eller to skruer løs!

 

 

Skrevet

Hva om du begynner å kalle henne for Hanna? Just because?? Bare fordi du synes det er finere enn navnet hennes?

 

;)

Skrevet

Hæhæ. det var det snodigste;)

 

Trodde mine svigermorhistorier overgikk alle, men denne var ikke værst altså;)

 

 

Skrevet

Trodde jeg hadde den væreste svigermora jeg, men du har vist ei som er verre! Gratulerer!

 

Hun må jo være klinkokkos! Kan ikke ha mange skruer igjen i toppen....

Skrevet

Du får bare begynne å kalle henne "nepa" eller noe i den duren da, i stedet for navnet hennes.

Skrevet

Svigermoren min gjør det samme, men med hunden vår.. Og jeg trodde jeg hadde noe å klage over :P Ble LITT verre med gutten deres ja, ærlig talt, sånn kan da ikke gå an!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...