Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Er det noen som slår denne? Min svigermor hadde bestemt seg for at hun ville at sønnen vår skulle kalles opp etter min avdøde svigerfar. Slik ble det ikke. Så nå kaller hun ham Andreas, selv om han heter Oscar. Blir så dumt at jeg gidder ikke å bli sur engang...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Er hun helt på jordet?? O_o herreminhatt..en eller to skruer løs!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Hva om du begynner å kalle henne for Hanna? Just because?? Bare fordi du synes det er finere enn navnet hennes?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Hæhæ. det var det snodigste;) Trodde mine svigermorhistorier overgikk alle, men denne var ikke værst altså
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Trodde jeg hadde den væreste svigermora jeg, men du har vist ei som er verre! Gratulerer! Hun må jo være klinkokkos! Kan ikke ha mange skruer igjen i toppen....
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Du får bare begynne å kalle henne "nepa" eller noe i den duren da, i stedet for navnet hennes.
junigutt :) Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Svigermoren min gjør det samme, men med hunden vår.. Og jeg trodde jeg hadde noe å klage over Ble LITT verre med gutten deres ja, ærlig talt, sånn kan da ikke gå an!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå