Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 nå har jeg hatt mange positive EL tester siden julaften,og i dag kjøpte jeg CB graviditetstest,og den var positiv!!! tror jeg...den var litt svak i begynnelsen,men ble bare sterkere og sterker..og det går vel ikke an å være "litt" gravid..??hehe..skal ta en test til på nyttårsaften,hvis jeg klarer å vente så lenge..men jeg tror jeg kan si at jeg er gravid:) er så utrolig glad nå
atsjo Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Så bra!! gratulerer:) kos deg med den voksende magen=)
Mrs. Kaizer Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Gratulerer!! Vi har også klart det denne pp!! Fikk supersvak positiv test 2. juledag, så jeg skal teste på ny etter helga bare for å være helt sikker, men en strek er en strek!!
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2008 Gratulerer til deg også en strek er faktisk en strek ja;) men har en test til liggende som jeg skal ta om ett par dager tenkte jeg. bare sånn helt for sikkerhets skyld. Hurra!
*Bambi + spire* Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Gratulerer så masse, kos deg så masse med spiren din og masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå