Giinaღ Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Er så usikker på om jeg lekker fostervann. Synes det er LITT fuktig i trusa konstant. Det er bare noen få dråper. Har problemer med kniping og tissing om dagen, derfor litt ekstra usikker. Bør dette sjekkes, eller er det uansett så lite at det ikke er noen fare?
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 jeg lakk foster vann og var usikker... ring å hør
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Jeg fikk beskjed om at jeg lakk ikke mye men ble innlagt... Det var om mandagen! fikk også beskjed om at jeg måtte på antibiotika pga infeksjonsfare og hvis det ikke satte i gang av seg selv så ville de sette igang fødselen dagen etter.. Han ble født lillejulaften
*<3..Zen..<3* Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Det er sikkert ikke fostervann , ringte selv å sjekket ut dette .(Ungen ligger jo å trykker mot blæra , og fungerer som en propp . Men denne "proppen " er jo ikke alltid helt tett .) Men syntes det var veldig greit å snakke med en jordmor da !! Så anbefaler det for sikkerhets skyld )) Om du er redd noe er galt , så tar de imot deg på sykehuset og tar noen prøver og kanskje også CTG, tenker jeg... Legg merke til farge og mengde..
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 eller man kan lukte..... det gjør de på sykehuset.... de lukter... lukter det tiss så lekker du ikke...
Sirtiella & lille Amalie Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 hei jeg trur jeg lekker fostervann men er ikke sikker i det hele tatt da:P må slimproppen ha gått for at man skal lekke? for tørst trodde jeg det var liksom utflod men så var det såå vått og så tynt at det gikk ikke an... trodde også kanskje det var pga at ungen presser mot blæra så tenkte å lukte på det men det luktet ikke tiss i d hele tatt.. men ser ut som om jeg har tisset små skvetter hehe hvis dere skjønner:P litt rar forklaring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå