Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Dumt Hitler ikke klarte å drepe alle de ekle jødene, de millionene han drepte var ikke nok. Dagens utblåsning fra meg!!!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Dårlig forsøk på å skape en krangel.. bedre lykke neste gang!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Ja, jeg ser de er igang igjen med bombingen sin. De tror virkelig de kan holde på som de vil. http://www1.vg.no/bildespesial/show/spesial.php?id=6599 Er en del sterke bilder der, f.eks bilde 3,4 og 12 Nå må noen gjøre noe der nede. Det går ikke ann at Israel kan holde på slik de gjør, med å nekte beboerene på Gaza stripen nødhjelp, mat og vann. Hadde Palestina gjort det mot Israel så hadde vel hele verden stått på hodet for å ordne opp..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Hitler klarte iallefall å drepe seg selv.
Miss Misantrop Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Hel enig med 1819 om at verden må ta afære. Israel har fått fritt spillerom altfor lenge. Men HI, du er helt på jorde,
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Og palestinerne gjør jo ingenting galt (trenger dere påminnelser om selvmordsbomber som er barn??????? Lurt av palestinske voksne??) Noen av dere har dårlig hukommelse, eller selektiv hukommelse.
Miss Misantrop Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Selvmordsbombere og steinkastere mot raketter. Ærligtalt Anni 1825, den må du lengere på landet med. Mye dritt på begge sider men nå har nå en gang Israel okkupert områder.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=17707 Dette er vel helt ok,da? Takke meg til arbeid for FRED for alle!!! Ikke bare for en gruppe.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #9 Skrevet 27. desember 2008 Tull. Bomber og granater brukes flitting fra den siden også. De er ikke bare martyrer fra den siden heller. Svada. Det er så mye hat der at det er en gru.
Miss Misantrop Skrevet 27. desember 2008 #10 Skrevet 27. desember 2008 Selvfølgelig er det ikke ok. Og vi ønsker fred for ALLE. Men noen av oss mener at det inkluderer å legge ned staten Israel. Gi områder og hus tilbake til de som ble jaget fra familieeiendommene sine.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #11 Skrevet 27. desember 2008 HADDE HITLER VUNNET. HADDE DET IKKE FINNES NOE SOM HET NARKOTIKA HER I VERDEN. FOR HVEM DYRKER NARKO? JOOOOO.... NEGRE.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #12 Skrevet 27. desember 2008 Det er da en veldig forenklet framstilling av saken. Du vet da at det ikke er sånn.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #13 Skrevet 27. desember 2008 Ærlig talt, annonym 18:32. Hva har du snorta inn?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #14 Skrevet 27. desember 2008 Anonym 18:25 Så det er greit å bombe og drepe små barn fordi NOEN av de er blitt hjernevasket til å bli selvmordsbombere??
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #15 Skrevet 27. desember 2008 off. de har nok glemt hva de kriger om der henne.. en blir jo blind av hat. de utsletter nok desverre hverandre til slutt tror jeg.. helt grusomt uansett hvem av de som har rett på ditt og datt.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #16 Skrevet 27. desember 2008 95 % av opium dyrkes i Afghanistan - og som de fleste vet er ikke afghanere negre Det meste av Heroinet som kommer til Norge kommer også fra Afghanistan Kokain kommer fra Sør-Amerika. de er heller ikke negre De fleste ecstasy pillene kommer fra Nederland Land som Nederland,Belgia,Tyskland og England regnes som store produsenter av Amfetamin. Så det er nok ikke negrene som produserer all narkoen lille venn
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #17 Skrevet 27. desember 2008 helt enig med deg Miss Misantrop, det blir nok ikke fred før man legger ned "staten" Israel, som faktisk er et okkupert område. Det var nok de som startet konflikten da de okkuperte de Palestinske områdene
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #18 Skrevet 27. desember 2008 Ja, for jøder og staten Israel er jo akkurat det samme. Avliv alle amerikanere, Bush har vært en idiot!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #19 Skrevet 27. desember 2008 Vel, jeg er "neger" og jeg aldri dyrket narko!! Har tydlig vis ikke skjønt noe jeg
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #20 Skrevet 27. desember 2008 Avliv alle amerikanere? Hva bor i sånne som deg, anonym 19:52??
KarpeDiem Skrevet 27. desember 2008 #21 Skrevet 27. desember 2008 Nei vettu hva?? En neger som ALDRI har dyrket narko, du burde skamme deg, du er en skamme for alle negre. hehe, (sorry men bare måtte!!!)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #22 Skrevet 27. desember 2008 det kan vel for eks hende at jødene ikke hadde fått dette spillerommet dersom ikke vesten så sårt hadde trengt denne vestligvennlige basen i midtøsten, vi ser jo ikke hvordan de har finansiert staten israel, og nå kupper nye territorier stadig vekk.....jeg kan spare meg for israel og jødenes fjollete utnyttelse av sin offerrolle, synes de er skamløst stakkarslige i sin absolutte egoisme, blodtørstighet og sin steben etter finansielle possisjon.....meeeeeeeeeeeeeen det er mange andre som ser nytten av dette!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #23 Skrevet 28. desember 2008 Det var gement sagt. Selv om det bare var for å skape diskusjon. Kanskje skulle du slutte å se folk som grupperinger og bare se dem som fedre, mødre, søstre, brødre, døtre, sønner, barn og eldre - og ta deg litt tid til å reflektere over hva som egentlig skjedde med dem - og mange andre uheldige under 2. vk. Saken er at det ikke nytter å pumpe lærdom i hoder på blåste anonyme, så jeg bare avslutter med å gjenta at det var et fælt utsagn, og jeg håper det ikke gjenspeiler den personen du utenfor cyberspace.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå