Gå til innhold

Kan noen gi meg noen trøstende ord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det finnes langt viktigere ting i verden. Men jeg er likevell veldig lei meg. Kattene mine har klort flere steder på skinnsofaen min. Jeg har vært så forsiktig med den siden jeg kjøpte den, og en eneste kveld med de kattene alene hjemme, så ødlegger de den. Det vises kjempegodt og det er så trist :(

Kattene pleier å være på eget rom når vi er borte. Når vi er hjemme gjør de aldri sånt. Men denne gangen glemte vi å stenge dem inn der.....

Uff er så lei meg altså.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er trist. Kan bli gående å tenke på sånt jeg også, og ergre meg over at jeg ikke husket å lukke døra.

Eneste du kan gjøre, er nok å fokusere på andre ting, så går irritasjonen og tristheten over etterhvert.

Så kan du jo begynne å spare til ny sofa:-)

Skrevet

Ja.. huff.. Den var jo helt ny også. 3mnd bare, og jeg har vært SÅÅ forsiktig! Så blir jeg litt sint på meg selv når det ligger folk for døden og ting som værre er her i verden, mens jeg sutrer over et par striper i sofaen.......

Skrevet

Det går ikke an å få noe du kan behandle den med, så ikke stripene syns så godt, da?

Jeg hadde en gammel hund(veloppdragen), men da han ble skikeklig gammel begynte han med ugang - og ville grave ned et et tyggebein i den fine(og dyre) skinnsofaen vår som vi hadde fått av moren min noen år før hun døde. Begge endeputene totalt ødelagt...

Jeg nektet å kaste den, men la inn et par puter der de opprinnelge hadde vært, og to saueskinn over det hele.

Skrevet

http://www.leatherrepairkits.com/testimonials.shtml

Der skriver ei dame:

I just wanted to tell you how impressed I am with your product! I just got finished repairing my 1 year old couch that my cat wanted to use as a scratching post, and I'm standing back in astonishment!!! This product is just the best, easy to use, affordable and the end result is just wonderful!! I would recommend this great system to all my friends, family, and anyone who will listen.

THANK YOU FOR SAVING MY COUCH!!

A Callahan, Rochester NY

Skrevet

Wow§!!! Tusen takk det skal jeg prøve :D

Skrevet

Husk at det står at det ikke er alle sofaer dette virker på. Det spørs på lærkvaliteten, så om du kjøper det, prøv det på fks undersiden.

Du kan jo google fks leather fixer, eller how to fix a scratch on a leather coach

Lykke til!

PS:Kanskje du kan ringe til en forhandler i Norge? Det kan jo hende de selger dette her hjemme også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...