Gå til innhold

Har dere byttet mye gaver i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var tidlig ut kl 10 i dag rett før butikkene åpnet..hehe regnet med at det ville bli masse folk. Vi fikk byttet ting så det var kjempefint..Men jeg er overrasket over hvor få av giverene som setter på byttelapp.. Jeg setter alltid på byttelapp når jeg gir bort ting jeg...Men veldig god service fra butikkene generelt synes jeg..Fikk til og med byttet noen sengesett som var kjøpt på salg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har kun en ting å bytte, og det er en lego-bil gutten vår fikk. for den har han fra før av, men det er veldig dårlig utvalg i lego her akkurat nå, så har tenkt å vente en stund med å bytte den....

så vi har slippet å stå i kø i butikker i dag! Deilig det!

Skrevet

ja det slapp vi også da vi var tidlig ute =)

Skrevet

Ja.

Byttet kjøkken kniver i en hårføner. Da jeg har fullt kokkesett hengende på veggen, og hårføneren gikk til h.... rett før kirka juleaften.

Fikk byttelapp på noen håndduker kjøpt på Kid, orket ikke lete så da er det greit med lappen i lommeboka.

Byttet også noen Kari Traa alpin sokker til Nordheim ullsokker.

Så skal sambo bytte et elektrisk varmeteppe vi fikk da det var for lite for senga vår, også en Bruder henger som poden fikk. Han mente at en gravemaskin ville vært kuulere enn traktor henger. Så vi får se.

Ja også skal jeg bytte ei bok som poden fikk, men det tar vi over helga

Skrevet

Byttet 2 gensere:) Dvs den ene genseren fikk vi tilgodelapp på og den andre ble byttet i en ny:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, vi har kun 1 ting vi skulle bytte (en body til minsten som kan bli litt knapp i str) men siden den er kjøpt langtlangt vekke, så har heller svigermor kjøpt ny body (pluss noen strømpebukser og diverse) og sendt i posten. Her byttes ingenting :o)

Skrevet

Byttet et puslespill som han fikk 2 like av, og en ull-trøye som var for liten! ingen byttelapp på de, men god service fra butikken! =)

Skrevet

Vel..jeg tar ikke vare på ting som jeg ikke trenger eller allerede har..Da syns jeg det er mer fornuftig å kjøpe noe vi faktisk trenger..

Skrevet

Vi har byttet prinsesseull på Barnas Hus på Alna og noen tegnegreier på Toys`r`us på Alna, noen klær på H&M på Bryn og et josefinespill på spaceworld på bryn og Deler til service på tilbords. Var ute i 1230 tiden, ikke så mye folk som vi hadde fryktet...

Skrevet

Nei, har ikke byttet noen... skal evt. bytte noen sengesett da vi har dobbeltdyne, og dette var til enkeltdyner.

Skrevet

nej. har ikke engang vært i noen butikker jeg!

skal bytte en lydbok lille fikk til jul, men jeg aner ikke hvor den er kjøpt. tar den med på jobb på mandag og forsøker å bytte den der.

Skrevet

Har jobba, jeg... Men vi fikk inn MASSE retur! (Jobber i barneutstyrsbutikk)

Skrevet

Ja, jeg var en liten tur alene.

Byttet en pakke Duplo for lillegutt og til et litt lengre kjede på smykket jeg fikk =) Skal også bytte en cd han fikk som han har fra før.

Skrevet

byttet 1 bukse og genser til minsten som ikke passet, en bobledress og ene rorry bilen til elste. resten beholder vi:)

Skrevet

Nope - heldigvis;o) Veldig sjelden at jeg behøver å bytte gaver faktisk.

Skrevet

Har ikke byttet noe og skal heller ikke bytte noe. Skulle bytte ett lekehus til minste jenta som fikk to like, men det hadde vist ikke en av de andre tid til å vente på så de åpnet desverre. Så det blir vist to like hus her....

Skrevet

Vi fikk heldigvis ikke så mye i år, og det vi fikk skal vi beholde:) Jo, forresten....eg byttet noen tusenlaper vi fikk i nytt bilsete til snuppa;)

Skrevet

Nei, ikke bytta noe. Vi fikk ikke så mye, og det guttungen fikk kan han beholde. :)

Skrevet

Ja vi byttet duplo som 3åringen vår fikk til vanlig lego. Var ute så tidlig vi klarte, rundt halv 11. Var faktisk blitt en del folk allerede da, men gikk greit det:o) Åpner ikke de fleste butikker 9 på lørdager, eller er det bare matbutikkene? Vet at stovner åpner 9....eller tar jeg feil nå?

Skrevet

Har ikke byttet noe, og kommer ikke til å bytte heller.

Klærne til jentungen passer og lekene var ting hun ikke hadde fra før.

Gavene til oss voksne var for det meste penger og godteri, og ellers ting vi hadde ønsket oss.

Jentungen har fått 2 like puslespill, men siden vi ikke har kvittering gidder jeg ikke bytte det. Enten blir det liggende som reserve i tilfelle noen brikker forsvinner, eller så kan blir det gave til noen andre senere.

Bytter gjerne ting om det ikke passer på et eller annet vis, for jeg vet de som har kjøpt gavene ønsker at det blir brukt, ikke at det ligger innerst i et skap og støver ned.

Skrevet

Skulle bytte en film vi fikk to av, men det var kø ut av butikken så vi venter til uken i stede. Var på Oslo City kl 11 og da var det bare kaos der, folk tar jo helt av når butikkene først er åpne igjen..

Skrevet

Har ikke byttet noe i dag.

Det eneste vi kunne tenkt oss å bytte er en leketelefon gutten har fra før. Men den er kjøpt på en annen kant av landet, så det spørs om vi får byttet den.

Skrevet

Huff ja. I dag har jeg faktisk byttet noe som minsten fikk. Det er vel første gangen jeg bytter julegaver tror jeg. Men i år ble jeg forundret over hva folk synes er fine babygutteklær.... Skjønner at det er forskjellig smak ute å går. Heldigvis var det meste altfor stort, så da hadde jeg en fin unnskyldning for ¨bytte :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...