Gjest Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Tenker siden livmoren har fått øvd seg mye? :-) Kanskje rart spørsmål, men må jo spørre likevel.. :-) Har hatt mye kynnere siden uke 24 eller noe sånt. Nå på slutten begynner de å bli både mer vonde (nedpress) og lengre.
BettyBoob Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 hadde mye og kraftige kynnere fra uke 20, fødselen var et helvete og endte i tang....så det gjaldt ikke her iallfall!
lillemorell Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 ha!ha1 det er lov å drømme. hadde ingen kynnere eller andre tegn jeg, plutselig kom gutten i full fart. bor ca. 5 min. kjøretur fra sykehuset. men rakk ikke det.snakk
lillemorell Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 snakk om lett fødsel, skulle det stå...
Espoir Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Nei det har ingenting å si. Og for min del var det sånn at det svangerskapet jeg hadde mest kynnere i endte med den "verste" fødselen" (selv om den egentlig ikke var ille, men bare verre enn de to første).
Kondis som en murstein Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Ja, det stemte her ) Hadde masse kynnere fra uke 20. Gikk med åpning i 2 mnd. Fødsel unnagjort på 90 minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå