Gå til innhold

30 uker i morgen:)flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere med termin 10 mars?

Nå har jeg vært sengeliggende med oppkast siden uke 5 så gleder meg virkelig til dette uendelige svangerskapet er over!! De siste ukene går vel fort? Er så lenge siden sist så husker jo svært lite:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også termin 10.mars:) Har ikke vært så veldig kvalm denne gangen, bare helt i førsten. Men først følte jeg meg hetl utbrent, og når kreftene kom tilbake rundt uke 7-8, kom bekkenløsning i stedet. Så jeg føler også at dette er et uendelig langt svangerskap! Men nå er vi snart ferdige:) 10 uker går sikkert både fort og sakte på en gang.. Prøv å finne noe å få tia til å gå med... Bøker, håndarbeid eller noe annet du kan finne på når du ligger..

Skrevet

så koslig:) vet du hva du får?

Blitt ganske kreativ her jeg ligger hehehe,går for det meste i bøker nå omdagen..

Du har rett de siste ukene vil vel går i rykk og napp,tror jeg vil føle det er veldig nærme når permisjonstiden trer i kraft:)

Skrevet

Jeg vet ikke kjønnet nei.. Eller, jeg føler jeg vet at det er jente, men det er bare magefølelsen min. (har en gutt på 15mnd fra før) Men lille gull valgte å holde begge hender foran sine private områder på ultralyden, hehe... Så jeg vet ikke sikkert. Tror jeg må gå til innkjøp av noen flere bøker selv. Biblioteket er kjekt det, men jeg ikke når det er så stress å komme seg dit, og å levere bøkene igjen..

Vet du kjønn på babyen din?

Skrevet

!5 mnd ja:) da er han jo i sin nydligste alder:) Har en jente på 8 jeg da så blir jo en lite attpåkladd det her,blir jente igjen her:) Har hatt litt lyst til å dra på 3d fordi jeg føler fortsatt at det er gutt av en merkelig grunn,men formen tilsier ikke så mye kjøring ennå så får se!

Gratulerer til oss da loveandmerriage!! 10 uker igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...