Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Jeg kom over noen mailer, hvor han og ei har sendt til hverandre, (han hadde sjekket mail fra min pc og hadde glemt å lukke den...). Hun er ei jeg har mistenkt at det har vært noe pågang fra før. Der gratulerte hun han med at han skulle bli pappa. Og da svarte han: Takk for det, jeg må holde meg på den smale stien fra nå av... Hva faaaaan betyr det?? Jeg har konfrontert det med han, og han ble ikke overrasket eller noe, han svarte ærlig og sa at det var det samme som at han skrev: Nå er det alvor, nå skal jeg dele livet mitt med den jenta og vi skal ha barn.... Huff jeg vet ikke om jeg tror på dette... så nå sitter jeg her med en vond klump!! Klart han ikke vil innrømme om han faktisk har vært utro..... Da vet han at jeg forsvinner, og det gjør jeg!! Jeg er 5 mnd på vei nå... og finner jeg ut at han har vært utro, stikker jeg med magen. Hva tror dere? Veldig glad for svar... Tusen takk.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Ikke tenk noe mer på det (om mulig). Du har jo uansett ingen bevis, og den eneste du plager med å fundere på dette er deg selv. Du får rett og slett stole på at det han sier til deg er sant.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Enig, du må ta et valg. Enten må du velge å legge det bak deg og stole på det samboeren din sier. Ellers må du innse at du aldri mer klarer å stole på han og faktisk gå. Å bli og ikke å stole er begynnelsen på slutten likevel.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Helt enig med de over; velg å tro samboeren din på det han sier! Tillit i forholdet er det viktigste du kan jobbe med!!! Velg å fokusere på det som er positivt, så blir ting positivt!! ;o) Lykke til med resten av svangerskapet og med den lille!!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Tusen takk for svar til dere som har svart.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Oooi fikk trykket litt for tidlig på denne her. Tusen takk til dere som har svart. Jeg er enig med dere, jeg må bare stole på han og det han sier. Jeg har ingen bevis på at noe har skjedd uansett. Setter pris på at dere gav meg gode og fornuftige svar. Fortsatt god jul!
MaybeAgain Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Må si meg enig med de over - dette trenger ikke ha noe som helst med utroskap å gjøre. Selv jeg kunne sagt noe slikt på sleng i en mail da jeg selv vra gravid ) Tro på mannen din - forklaringen hans høres helt plausibel ut! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå