Gå til innhold

Jeg vil ned i vekt, hva anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ca 15 kg overvektig og har typisk eplefasong med altfor stor mage... Jeg spiser sunn mat, men har en skikkelig svakhet for digg og sjokolade... Trener ikke noe, men går turer og går til og fra jobb.

Hva vil du anbefale?

Klare det selv med disiplin ift mat og trening?

Grete roede?

Libra?

Fedon? (som jeg har forstått at er ypperlig for magefettet)

Herbal life

Sånn ellers, hva er ditt beste slanketips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaller trening og å spise vablig mat men kutte ned på porsjoner. Spis liten men ofte og kutt ned på all snop. Ellers er det bare å trene. Hvis du går på en spesiel slankekur er sjansen for at når du slutter med kuren går du opp alt du gått ned. Derfor er det viktigt at du endrer matvaner og trening til noe du klarer å leve med resten av livet.

Skrevet

Mitt beste slanketips er god drikke for hånden ( istedet for digg)- det beste du vet... Samt gjøre noe du syns er gøy fysisk ofte. Om det er dans eller ballspill,sex whatever... Dietter er BARE TULL for folk flest...Ja,da - det finnes unntak...

Skrevet

Kosthold og trening er det som holder i lengda. Og med kosthold så meiner eg å kutte ut det ein eter på kvelden, som oftast.....ihvertfall her. Det er lov å unne seg litt ekstra godt, men om ein klarer å holde det til ein dag i uka og ikkje kvør kveld så hjelper det masse. Og det er minst like viktig å ikkje ha noko liggans i skapet....!!!!!!

Lykke til! Eg skulle gjerne ha blitt kvitt 10-15kg til eg, har klart 10 kg men det var uten at eg gjorde noko spes, gjekk ned 15 men har klart å legge på meg ca 5kg att.... Er alt for glad i snop og brus...........

Skrevet

Tusen takk for svar forlkens, dere bekrefter det jeg tenker og tror. Dette må jeg bare finne ut av selv uten dietter. Hadde aldri klart å leve uten karbohydrater på sikt, og da går man vel desverre opp i vekt igjen ja...

Men hva trening anngår, har dere noen bra tips der da? Jeg går ikke i helsestudio, kommer aldri til å gjøre det...

Skrevet

lavkarbo er ett fantastisk verktøy for å gå ned i vekt, men som andre her også sier så går man jo opp igjen om man går tilbake til sitt vanlige kosthold etterpå. det gjør du jo også om du slanker deg ved hjelp av kostholdsendring og trening for så deretter å ta opp igjen ditt vanlige kosthold og liv.

ergo så er den eneste måten en permanent forandring. for noen av oss funker det å gå lavkarbo og for andre så funker det å telle kalorier. den som sier at en ikke teller kalorier eller passer på hva man putter i munnen ved en kostholdsendring sier feil.

derfor, det er mange veier til rome! du trenger forøvrig ikke leve uten karbohydrater resten av livet fordi om du feks bruker fedon eller ketolyse...

Skrevet

ELLIPSE MASKIN :) har selv gått ned 4 kg på 14 dager..trener hver dag..elsker det

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med grethe roede.

Du går aldri sulten,og skal spise masse,i begynnelsen følte man at man ikke gjorde noe annet enn å spise!Lykke til:)

Skrevet

Grethe Roede er heller ingen slankekur! De legger vekt på kostholdendring med vanlig mat som du finner på butikken, de har heller ikke ja mat og nei mat lengre, innenfor din kalorirmme kan du spise og drikke det du egentlig vil. Men selfølgelig blir det jo begrenset om du drikker opp kaloriene.... også oppfordrer de til trim en 30 min hver dag eller 1 time hverannen dag slik det passer deg best. Noen steder tilbyr de egne spinningskurs.

Skrevet

Det er et enkelt regnestykke, for å gå ned i vekt må du forbrenne fler kcal enn du spiser.

Skrevet

...litt kjapp der :-)

Jeg anbefaler deg å spise 5 måltider hver dag.

Mye grønt, fisk, kylling, knekkebrød, magert pålegg, frukt.

Drikk minst 2 liter vann hver dag.

Spis godteri/kake/brus max 1 dag i uken.

Beveg deg! Gå turer, lek med ungene osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...