Gå til innhold

4 mnd og sovner ikke før 0030 på natta.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er snart 4 mnd, og nå sovner hun ikke før 0030 på natta...

Sånn er dagene våre.

Opp ca 0730-0830. Oppe ca 1,5 til 2 timer, så dupp i 2-3 timer ute.

Oppe ca 1,5 - 2 timer, så dupp ca 3 timer ute. Da er som regel kl 18 ca.

Da får hun en liten dupp sånn ca 19, for får ikke lagt henne for kvelden så tidlig...

Så er hun da veldig trøtt ved 9-tida. Legger henne da og hun sovner da ca halvparten av gangene, men våkner etter 30 min og da holder hun da helt til langt utpå natta........ Er som regel ikke sur og sint, men sovner ikke. Noen foralg til hva vi gjør "feil", noe vi kan forandre på?

Hun fullammes, har tenkt å prøve litt grøt snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har også vert slik i den alderen. Mine har fått siste måltidet på den tida dei. Også har dei sove til morgon, våkna mellom 06-09, har to ungar og dei er ikkje like.

For å sei det slik så hadde eg ikkje stressa det så veldig. Det går seg til og det kan hende det hjelper når du startar med litt graut.

Skrevet

Takk for svar.

Jeg tenkte at hun kanskje sover for mye på dagen...men vet ikke.

Noen fler?

Skrevet

Hadde prøvd å kutte den duppen kl.19 jeg slik at hun blir ordentlig trøtt...Har ei på 5 mnd som er litt lik :P

Skrevet

Jenta mi er 15 uker, og hun er også sånn. Det plager meg ikke egentlig, fordi hun første nattøkt ikke sover mer enn 5-6 timer. Etter det sover hun bare 2-3 før det er mat igjen. Dermed får jeg sove ca 5-6 timer dersom vi begge legger oss rundt midtnatt. Jeg har helt fra fødselen latt henne bestemme selv når hun vil sove, det funker veldig bra for oss :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...