elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 ( sorry detaljer altså) Vi hadde sex på torsdag ( forrige uke) Hadde da fambesøk i huset så vi tok det rolig, 'elsket' som noen kaller det i motsetning til hva vi pleier å gjøre.. Hadde smurte meg litt med jordnøttolje i mellomkjøttet siden de sier dette skal forebygge mot revning osv. Sovnet etter akten ( pleier om regel å gå på do for å bli kvitt restene, men gjorde ikke det da) Og da jeg våknet på fredag følte jeg meg skikkelig hoven nedentil. Ikke vondt eller noe, bare 'hoven' Samme på lørdag. Så begynte det å klø på søndag, da sa mannen at han og hadde begynt å klø samt blitt rød nedentil. Tok et speil og kikket jeg og, og jammen var jeg ikke rød. Smurte oss med canesten, men kløen ble jo bare verre og verre på mandagen. Vond, rød, hoven og klødde gjorde det. Smurte og smurte men følte ikke at det hjalp. Kjøpte en sånn tabl som jeg førte inn på onsdagen og følte den hjalp godt. Men er enda litt rød. Og kjenner at det ikker er helt som det skal når jeg tørker meg etter toabesøk osv. Det samme gjelder for mannen. Hvor lenge må jeg smøre? ( er så mange år siden sist jeg hadde sopp så husker ikke) Når kan jeg regne med å blir 'frisk' igjen. Ei uke uten sex er jo helt utrolig.. Men ingen av oss vil ha det før vi er kvitt dritten.I frykt for å få det igjen. Og hva kan ha vært den utløsende årsaken? At jordnøttoljen kom inn i skjeden? ( trodde ikke at det kunne bety noe) Eller at jeg ikke gikk på toa etter økten? Har jo ikke hatt noen probl med lite fuktighet eller noe heller, så synes det var litt rart at det skulle komme såå sent i graviditeten, for det er jo et vanlig probl for gravide ( er i uke 33 nå) Uansett. Sopp er noe forbanna hærk! klør, svir og hele underlivet svulmer opp. Vil ikke ha det igjen!!!
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 en ting jeg har funnet ut fungerer veldig bra mot sopp, illeluktende utflod, og kløe er neutral yogurt..! jeg har en plast sprøyte jeg kjøpte på apoteket, og sprøyter inn en god del yogurt og lar det renne ut over do! dette er et "kjærringråd" som faktisk fungerer veldig bra!! hjelper til og opprettholde den riktige bakterie floraen med melkesyrebakterier, og ph verdien..!! verd og prøve!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå