lillepluto Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Fikk beskjed av legen her om dagen at jeg hadde fått urinveisinfeksjon. han ba meg drikke mye og komme tilbake mandag. Fikk ikke pencilin eller noe. Er ikke det litt spesielt at man ikke behandler dette? trodde det nettopp var infeksjoner som kunne gi for tidlig fødsel. Noen med erfaringer, og som har hatt uinveisinfeksjon? er for øvrig 32-4 i dag
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 hmm det var merkeligt. hadde nett urinveisinfeksjon og fekk antibiotika mot det.
minimegogtrollet Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 har også hatt uvi og fikk behandling. det skal ikke være fare for foster etc, men de sa at en uvi kunne sette igang rier før tiden...
Bråksilla og lille pille Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har hatt UVI mange ganger(vi snakker 5-7 ganger i året)... Hvis det bare er en lett infeksjon er den beste behandlingen å "skylle det ut selv" derav beskjed om å drikke masse... Drikke masse spesielt ting som er vanndrivende te er veldig bra.... Lykke til:-)
tessa888 Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har det hele tiden.. Ta tranebær, like effektivt som pencilin, går du på det daglig til vanlig får du det ikke heller. Hver gang jeg kjenner jeg får det tar jeg meg to tranebær, da er det vekke på noen timer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå