Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 skjønner ingenting jeg. Har vært slutt med meg og Y i flere mnd nå. Han har vært ganske så ekkel og egoistisk mot meg. Skrev to tre mld til han om hva jeg mente om han. De mld var ikke veldig hyggelige. Men likevel, to dager etter disse mld fikk jeg en mld av han der det sto at han har kjøp en julegave til meg. Jeg ble helt satt ut. Jeg har jo levd i håpet om at vi to kanskje kunne finne tilbake tl hverandre. Men likevel, at han kjøpte julegave til meg etter alt som har skjedd med oss er helt utrolig. Det sier jo litt, gjør det ikke?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Hva fikk du,da? Han har kanskje dårlig samvittighet. Vanskelig å si.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Nei, ikke vet jeg. Noe må det være. Sier litt at han kjøpe gave etter alt som har skjedd. Har prøvd å snakke med han. Jeg vet vi ikke er ferdig med hverandre, men det er så vanskelig når mennene skal ta vare på stoltheta si Håper en dag han innser hva han har gjort på en måte. Ha prøvd å snakke med om at jeg vil så gjerne at vi to bare prøver og at vi tilbinger tid sammen men han sier liksom ikke så mye. Litt for stolt sikkert.. Jeg fikk et kjempe fint smykke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå